Hallo!
Ik heb even een vraagje. Ik maak al heel lang sieraden, alleen ik zie de laatste tijd heel veel strass in sieraden terug komen. Nu vind ik dit helemaal geweldig, alleen ik heb geen idee hoe je die strass aan elkaar kunt krijgen. Dus "horizontaal" zeg maar tegen elkaar aan. Weet iemand hoe dit moet? Je zou me er echt heel blij mee maken! Ik heb hierbij een link met een voorbeeld gedaan voor de duidelijkheid!
http://www.dannijo.com/images/Hixson-full.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt!
strass ketting
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Re: strass ketting
Hoi en welkom op het forum! Misschien leuk als je je even voorsteld, wie je bent en wat je doet?
Er bestaat zoiets als strassketting.

Er bestaat zoiets als strassketting.

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
-
- Bead Believer
- Contacteer:
Je kan deze ook "leeg" kopen heb ik al gezien, dan kan je zelf de strass naar keuze erin plakken
(¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...
edankt voor de reactie!
O excuses dat ik me niet voor heb gesteld! Ik ben Anne en samen met mijn zusje bezig met een webshop, genaamd feathersluxury.com. We verkopen hier onder andere zelf gemaakte sieraden, dus we moeten ons een beetje blijven door ontwikkelen nu
Maar mijn vraag was meer hoe je die strass ketting horizontaal aan elkaar vast maakt, dus meerdere naast elkaar krijgt zoals op het voorbeeld die ik bij het vorige berichtje erbij had gedaan! Begrijpen jullie wat ik bedoel? (Het is een beetje moeilijk uit te leggen namelijk)
In ieder geval heel erg bedankt voor de moeite!
O ja, weet iemand hoe je kunt instellen dat je een mailtje o.i.d. krijgt als er een reactie is geplaatst in een bepaald onderwerp? Want dacht dus de hele tijd dat niemand had gereageerd
Liefs!
O excuses dat ik me niet voor heb gesteld! Ik ben Anne en samen met mijn zusje bezig met een webshop, genaamd feathersluxury.com. We verkopen hier onder andere zelf gemaakte sieraden, dus we moeten ons een beetje blijven door ontwikkelen nu

Maar mijn vraag was meer hoe je die strass ketting horizontaal aan elkaar vast maakt, dus meerdere naast elkaar krijgt zoals op het voorbeeld die ik bij het vorige berichtje erbij had gedaan! Begrijpen jullie wat ik bedoel? (Het is een beetje moeilijk uit te leggen namelijk)
In ieder geval heel erg bedankt voor de moeite!
O ja, weet iemand hoe je kunt instellen dat je een mailtje o.i.d. krijgt als er een reactie is geplaatst in een bepaald onderwerp? Want dacht dus de hele tijd dat niemand had gereageerd

Liefs!
Zoiets zal hoogstwaarschijnlijk aan elkaar vast zijn gelijmd of gesoldeerd(/gesmolten?)...
Als je de foto aanklikt, is die foto groot genoeg om te zien dat de strasskettingen aan elkaar vast zijn gesoldeerd.feathers schreef:Maar mijn vraag was meer hoe je die strass ketting horizontaal aan elkaar vast maakt, dus meerdere naast elkaar krijgt zoals op het voorbeeld die ik bij het vorige berichtje erbij had gedaan! Begrijpen jullie wat ik bedoel?
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!