vriendschapsarmbandjes

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
frobel
Bead Anonymous
vriendschapsarmbandjes

Bericht door frobel » vr 08 jul 2011 10:07

Een vraag over vriendschapsarmbandjes. Ik heb hier pas geleden een boekje over aangeschaft, met daarin een aantal voorbeelden. Over de simpelste met alleen een rechtse knoop wil iets weten.

Hoe kan je meerdere rijen met de zelfde kleur maken. Bij zo'n armbandje begin je iedere keer weer links met het volgende draadje. Ik heb het al geprobeerd om met een rechtse knoop weer terug te gaan van rechts naar links, maar op de een of andere manier lukt het niet.

Ik heb het hele boekje -vriendschapsarmbandejs van kitty de wolf al doorgespit, Youtube filmpjes bekeken, maar ik kan het niet vinden.

Wie kan mij helpen?

Groetjes, Tanneke

Tinka
Bead Discoverer
Contacteer:

Re: vriendschapsarmbandjes

Bericht door Tinka » vr 08 jul 2011 11:22

frobel schreef:Een vraag over vriendschapsarmbandjes. Ik heb hier pas geleden een boekje over aangeschaft, met daarin een aantal voorbeelden. Over de simpelste met alleen een rechtse knoop wil iets weten.

Hoe kan je meerdere rijen met de zelfde kleur maken. Bij zo'n armbandje begin je iedere keer weer links met het volgende draadje. Ik heb het al geprobeerd om met een rechtse knoop weer terug te gaan van rechts naar links, maar op de een of andere manier lukt het niet.

Ik heb het hele boekje -vriendschapsarmbandejs van kitty de wolf al doorgespit, Youtube filmpjes bekeken, maar ik kan het niet vinden.

Wie kan mij helpen?

Groetjes, Tanneke
Volgens mij (is al een tijdje gelegen) neem je gewoon meerdere draadjes van dezelfde kleur. Deze leg je in het begin naast elkaar. 1 draad = 1 rij, 2 draden = 2 rijen enz.

Groetjes uit Almere,
Tinka
Groetjes uit Almere,
Tinka

frobel
Bead Anonymous

Bericht door frobel » vr 08 jul 2011 11:57

Hallo Tinka,

Dank je wel, dat ga ik even proberen. Er stonden tekeningen bij en daar stond er van elke kleur maar op de foto die erbij stond stonden er dan wel ineens weer meerdere rijen met de dezelfde kleur. Vandaar.

Groetjes, Tanneke

snoep
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door snoep » vr 08 jul 2011 12:04

Je heb mail :D

Gesloten