Punnikklosje gezocht / maken ketting
Heb een ketting gezien die gepunnikt was met de grootste maat van klosje die bestaat , vind wel genoeg "kleine" modellen
Moest iemand deze liggen hebben ? .... of misschien een adresje uit België waar ik deze kan kopen?
Diane
Moest iemand deze liggen hebben ? .... of misschien een adresje uit België waar ik deze kan kopen?
Diane
Re: Punnikklosje gezocht / maken ketting
Hoe groot is dat punnikklosje dan?
Ik heb wel een klosje gevonden met zes haakjes, Ø 3,5 cm x 6 cm.
Prijs valt mee: € 1,70, wel hoge verzendkosten: € 6.
http://www.aduis.be/punnikklosje-met-6- ... .aspx?ih=1

Update: of bedoel je zoiets als deze?

Te verkrijgen (nou ja, te koop dus) bij http://www.wolwinkel.be/catalog/product ... 143bd93955
Ik heb wel een klosje gevonden met zes haakjes, Ø 3,5 cm x 6 cm.
Prijs valt mee: € 1,70, wel hoge verzendkosten: € 6.
http://www.aduis.be/punnikklosje-met-6- ... .aspx?ih=1

Update: of bedoel je zoiets als deze?

Te verkrijgen (nou ja, te koop dus) bij http://www.wolwinkel.be/catalog/product ... 143bd93955
Liefs en groetjes, Algante 

Geen idee welke grote die ik nodig heb .. heb wel een foto gezien op hoe maakt u hetDDC schreef:Heb een ketting gezien die gepunnikt was met de grootste maat van klosje die bestaat , vind wel genoeg "kleine" modellen
Diane
- Bijlagen
-
- gepunnikt en platgeduwd.jpg (46.45KiB)6746 keer bekeken
Zo te zien denk ik dat je dan het beste af bent met die met zes haakjes. Wellicht googleloeren op "punnikklosje met zes haakjes" of zo? Of die goedkope met die hoge verzendkosten.
Vraag eventueel bij hoemaaktuhet hoe/of je aan het patroon kunt komen, het is wellicht bij hun te koop.
Succes met zoeken, ik hoop dat je het vindt, 't zal een mooie creatie worden.
Vraag eventueel bij hoemaaktuhet hoe/of je aan het patroon kunt komen, het is wellicht bij hun te koop.
Succes met zoeken, ik hoop dat je het vindt, 't zal een mooie creatie worden.
Laatst gewijzigd door Algante op vr 08 apr 2011 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.

- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik weet dat je ook zonder klosje kan punniken. Deed ik vroeger ook altijd. Dat doe je op je vingers.
- KralenHebbedingetjes
- Bead Fan
- Contacteer:
Kijk eens bij de Hema of een speelgoed winkel, die verkopen ze ook.
Pluk de dag, no one promised you tomorrow!
Toevallig zag ik het zo pas bij pipoos. De merk herkende ik van leverancier waar ik ook inkoop. Ik zou het in kunnen kopen, dan heb ik het donderdag binnen.
Er zijn ook klosjes met acht pinnen.
Verkopen ze ook bij Pipoos

Verkopen ze ook bij Pipoos

@Zinnia: hartelijk bedankt.
@Sandra: als jij die met acht pinnetjes te pakken kunt krijgen, wil ik er ook graag eentje.
@Sandra: als jij die met acht pinnetjes te pakken kunt krijgen, wil ik er ook graag eentje.

Ik ben ook benieuwd naar een klosje met 8 pinnetjes.
De 4 en de zes heb ik.
De 4 en de zes heb ik.
Hoi Sandra,Sandra schreef:Toevallig zag ik het zo pas bij pipoos. De merk herkende ik van leverancier waar ik ook inkoop. Ik zou het in kunnen kopen, dan heb ik het donderdag binnen.
Ik wou toch mijn bestelling sturen en zou je dan 2 kunnen leveren 1 met 6 pinnen en 1 met 8 pinnen ?
wil je dat ik het in tekst zet bij mijn bestelling ?
Laat het maar weten
Groetjes
Diane
Ik heb even gekeken bij mijn leverancier, zo te zien kan ik alle 3 inkopen en voor de volgende prijs verkopen:
4 pin - 4,60
6 pin - 5,70
8 pin - 6,40
Ze leveren eens per week, namelijk op donderdag, gelukkig net voor mijn vakantie.
De bestelling moet ik uiterlijk dinsdag doorgeven dus als iemand het wil kopen moet ik het voor die tijd weten. Ik zal het uiteindelijk toevoegen aan de webwinkel maar dat wordt dan pas halverwege mei.
Mocht je al wat willen bestellen dan kan dat via de website, vermeld dan tijdens het afronden van de bestelling onder opmerkingen welke punnik klosje je wil. Betaal het niet meteen via iDEAL, aangezien ik het dan nog moet toevoegen, er kan wel achteraf via iDEAL betaald worden indien gewenst. Mocht je alleen de punnikklosje willen dan kun je dat het beste doorgeven via info@creadream.nl . Ik denk dat ik dat punniken ook eens ga proberen.
4 pin - 4,60
6 pin - 5,70
8 pin - 6,40
Ze leveren eens per week, namelijk op donderdag, gelukkig net voor mijn vakantie.

Mocht je al wat willen bestellen dan kan dat via de website, vermeld dan tijdens het afronden van de bestelling onder opmerkingen welke punnik klosje je wil. Betaal het niet meteen via iDEAL, aangezien ik het dan nog moet toevoegen, er kan wel achteraf via iDEAL betaald worden indien gewenst. Mocht je alleen de punnikklosje willen dan kun je dat het beste doorgeven via info@creadream.nl . Ik denk dat ik dat punniken ook eens ga proberen.

heb opdertussen besteld !! bedankt allen ...Sandra schreef:Ik heb even gekeken bij mijn leverancier, zo te zien kan ik alle 3 inkopen en voor de volgende prijs verkopen:
4 pin - 4,60
6 pin - 5,70
8 pin - 6,40
Ze leveren eens per week, namelijk op donderdag, gelukkig net voor mijn vakantie.De bestelling moet ik uiterlijk dinsdag doorgeven dus als iemand het wil kopen moet ik het voor die tijd weten. Ik zal het uiteindelijk toevoegen aan de webwinkel maar dat wordt dan pas halverwege mei.
DDC schreef:heb ondertussen besteld !! bedankt allen ...Sandra schreef:Ik heb even gekeken bij mijn leverancier, zo te zien kan ik alle 3 inkopen en voor de volgende prijs verkopen:
4 pin - 4,60
6 pin - 5,70
8 pin - 6,40
Ze leveren eens per week, namelijk op donderdag, gelukkig net voor mijn vakantie.De bestelling moet ik uiterlijk dinsdag doorgeven dus als iemand het wil kopen moet ik het voor die tijd weten. Ik zal het uiteindelijk toevoegen aan de webwinkel maar dat wordt dan pas halverwege mei.