hulp nodig eerste les wire

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
Gebruikersavatar
1Karin1
Bead Reader
Berichten:19
Lid geworden op:wo 29 dec 2010 21:06
hulp nodig eerste les wire

Bericht door 1Karin1 » wo 29 dec 2010 21:42

Ik heb via dit forum een heel mooie link gevonden voor lesjes waarvan er enkel gratis zijn!De site is Engelstalig en sommige gratis lesjes kan je enkel downloaden als je"genoeg punten op je kaart hebt??Ik begrijp het niet zo goed,ga een poging doen om de link hier te plaatsen in de hoop dat er mensen ervaring hebben met de lesjes van die site.http://www.jewelrylessons.com/tutorial/ ... bone-weave" onclick="window.open(this.href);return false;
Alle tips zijn welkom,moet ik eerst iets kopen misschien? :shock:
Iemand raad?? :oops:

Gebruikersavatar
Mieke
Bead Intelligent
Berichten:1307
Lid geworden op:za 24 apr 2004 09:40
Contacteer:

Re: hulp nodig eerste les wire

Bericht door Mieke » wo 29 dec 2010 21:51

Blijkbaar krijg je per aanschaf van 20 dollar 3 punten. Ik heb gezegd dat ik die niet wilde (heb even gedaan of ik die tutorial aan wilde schaffen). Toen moest ik me inschrijven. Ik neem aan dat je dan de tutorial in je inbox hebt. Daar had ik even geen zin in.
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: hulp nodig eerste les wire

Bericht door Algante » wo 29 dec 2010 22:48

Inderdaad, als je je inschrijft (dit is gratis), kun je tutorials aanschaffen, ook de gratis, via 'Add to Cart'. Je kunt in de linkerkolom zoeken op 'Price' en dan op 'Less Than $2', dan krijg je een hele rits gratis tutorials.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: hulp nodig eerste les wire

Bericht door Vengy » wo 29 dec 2010 23:12

http://snowskin.deviantart.com/art/Herr ... -100965656

hier heb je ook een gratis tutorial :wink:
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Gebruikersavatar
1Karin1
Bead Reader
Berichten:19
Lid geworden op:wo 29 dec 2010 21:06

Re: hulp nodig eerste les wire

Bericht door 1Karin1 » wo 29 dec 2010 23:45

dank je wel lieve mensen voor de snelle en vele tips! :applaus:

Gesloten