Barong barong armbandjes
Hallo allemaal,
Misschien dat dit onderwerp al eerder aan de orde is geweest maar ik kan niet goed vinden waar ik de info kan vinden.
Er bestaan verschillende soorten barong barong armbandjes en nu ben ik nog steeds op zoek naar een goed patroon. Kan iemand mij uitleg geven hoe ik deze modellen kan maken? Ik kom er zelf niet uit en heb al veel materiaal verprutst, dus nu hoop ik dat iemand mij kan leren hoe ik dit moet doen! Alvast bedankt voor alle antwoorden!!!
Groetjes,
Claudia
Misschien dat dit onderwerp al eerder aan de orde is geweest maar ik kan niet goed vinden waar ik de info kan vinden.
Er bestaan verschillende soorten barong barong armbandjes en nu ben ik nog steeds op zoek naar een goed patroon. Kan iemand mij uitleg geven hoe ik deze modellen kan maken? Ik kom er zelf niet uit en heb al veel materiaal verprutst, dus nu hoop ik dat iemand mij kan leren hoe ik dit moet doen! Alvast bedankt voor alle antwoorden!!!
Groetjes,
Claudia
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: Barong barong armbandjes
Hey, de fotos zijn wat klein, dus ik zie de details niet.
Hoi Nienke,
Bedankt voor je reactie!
Ik weet niet hoe ik de foto's groter kan maken want ik heb ze van internet geplukt. Zijn de meest gangbare modellen, en ik heb geen idee hoe ik die moet maken. Heb ook nog nooit scoobidoo touwtjes gedaan. Ik hoorde dat het daar erg op lijkt.
Wie o wie kan me helpen om die eenvoudig ogende armbandjes te maken!
Groetjes,
Claudia
Bedankt voor je reactie!
Ik weet niet hoe ik de foto's groter kan maken want ik heb ze van internet geplukt. Zijn de meest gangbare modellen, en ik heb geen idee hoe ik die moet maken. Heb ook nog nooit scoobidoo touwtjes gedaan. Ik hoorde dat het daar erg op lijkt.
Wie o wie kan me helpen om die eenvoudig ogende armbandjes te maken!
Groetjes,
Claudia
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
hey ik zou eens op ettika zoeken, :p
Misschien kun je hier wat mee. Het is volgens mij wel net een ander patroon.
http://canisia2220.goedbegin.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; Als je naar beneden gaat, ziet je in de linker kolom een grijze ettika armband. Klik onder de foto voor de beschrijving.
Succes
http://canisia2220.goedbegin.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; Als je naar beneden gaat, ziet je in de linker kolom een grijze ettika armband. Klik onder de foto voor de beschrijving.
Succes

Volgens mij is die onderste dezelfde als op deze site staat: http://www.riasstyle.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet dat die met een Kumihimo schijf is gemaakt en dat zij pakketjes verkoopt met beschrijving (zonder schijf).
Verder heeft Suzalle ook een beschrijving van barongbarong armbandjes, maar dan moet je wel aanmelden om die te kunnen zien.
Ik weet dat die met een Kumihimo schijf is gemaakt en dat zij pakketjes verkoopt met beschrijving (zonder schijf).
Verder heeft Suzalle ook een beschrijving van barongbarong armbandjes, maar dan moet je wel aanmelden om die te kunnen zien.
Groetjes van Monica
Als ik dit zo zie dan moet dat niet zo moeilijk zijn? Je pakt 1 streng zijdekoord en zigzagt door de kralen heen totdat je de juiste lengte hebt en dan zigzag je nog eens terug en dan leg je er een knoop in? Of kijk ik nou te simpel?
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
ik denk eerder dat je het draad dubbel neemt, en dan met de ene kant van het draad links de kraal in gaat en met de andere kant van de draad rechts de kraal ingaat. En zo verder.
Nee die lijkt me niet zo moeilijk, maar die bedoelde ik niet met mijn verwijzing naar die site.Mayella schreef:Als ik dit zo zie dan moet dat niet zo moeilijk zijn? Je pakt 1 streng zijdekoord en zigzagt door de kralen heen totdat je de juiste lengte hebt en dan zigzag je nog eens terug en dan leg je er een knoop in? Of kijk ik nou te simpel?

Groetjes van Monica
Oh, is dat niet dezelfde die de OP postte? Ik zie het eerlijk gezegd niet zo goed; het is allemaal nogal klein.Moon schreef:Nee die lijkt me niet zo moeilijk, maar die bedoelde ik niet met mijn verwijzing naar die site.Mayella schreef:Als ik dit zo zie dan moet dat niet zo moeilijk zijn? Je pakt 1 streng zijdekoord en zigzagt door de kralen heen totdat je de juiste lengte hebt en dan zigzag je nog eens terug en dan leg je er een knoop in? Of kijk ik nou te simpel?
Ja dat werkt! Ik heb er net even 1 in elkaar gefrutst met een veter en metalen kralen met een groot gat. Zo klaar en best leuk.nienkesieraden schreef:ik denk eerder dat je het draad dubbel neemt, en dan met de ene kant van het draad links de kraal in gaat en met de andere kant van de draad rechts de kraal ingaat. En zo verder.
Hoe de andere voorbeelden moeten kan ik ook niet goed zien door de kleine foto's.
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Dit is weer een andere variant:
http://www.droomjuweeltjes.nl/hoemaakik ... mband.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Met in plaats van de gekleurde materialen in het voorbeeld zwart koord en zilverkleurige kralen kom je een heel eind.
http://www.droomjuweeltjes.nl/hoemaakik ... mband.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Met in plaats van de gekleurde materialen in het voorbeeld zwart koord en zilverkleurige kralen kom je een heel eind.
Groetjes, Marjan
De bovenste foto in de openingspost lijkt er wel veel op inderdaad, maar ik had het over de beschrijving van de werkwijze van de onderste foto.Mayella schreef:Oh, is dat niet dezelfde die de OP postte? Ik zie het eerlijk gezegd niet zo goed; het is allemaal nogal klein.Moon schreef:Nee die lijkt me niet zo moeilijk, maar die bedoelde ik niet met mijn verwijzing naar die site.Mayella schreef:Als ik dit zo zie dan moet dat niet zo moeilijk zijn? Je pakt 1 streng zijdekoord en zigzagt door de kralen heen totdat je de juiste lengte hebt en dan zigzag je nog eens terug en dan leg je er een knoop in? Of kijk ik nou te simpel?
Groetjes van Monica
HARTELIJK BEDANKT ALLEMAAL VOOR DE REACTIES, HIER KAN IK WEL IETS MEE!!!!

-
- Bead Dreamer
Hoihoi
Ook ik zoek dit patroon..
Maar als op de sites zoek zie ik niet de goeie of goeie omschrijving..
Kan iemand me helpen?
Groetjes
Jolanda
Ook ik zoek dit patroon..
Maar als op de sites zoek zie ik niet de goeie of goeie omschrijving..
Kan iemand me helpen?
Groetjes
Jolanda