Slot maken aan wrap armband ?

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
Bianca1990
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:vr 15 mei 2009 14:08
Slot maken aan wrap armband ?

Bericht door Bianca1990 » vr 15 mei 2009 14:37

Hallo Allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier en ik ben ook helemaal nieuw met het maken van sieraden dat heb ik nog nooit gedaan. Nu ga ik een wrap armband maken alleen mijn vraag is: hoe maak ik een slot aan die wrap armband? Ik heb overal proberen te zoeken om te kijken of ik iets kan vinden waar beschreven staat hoe ik een slot aan een wrap armband kan maken. :roll:

Alle informatie en tutorials zijn welkom over het maken van een wrap armband en nog belangrijker hoe ik daar een slotje ga aanmaken. Als ik niet goed heb gezocht en ergens al een beschrijving te vinden is dan mijn excuses hiervoor.

Ik wil jullie alvast bedanken voor het lezen hiervan en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! :applaus:

Groetjes,
Bianca

Gebruikersavatar
Emberlynn
Bead Lover
Berichten:433
Lid geworden op:do 18 nov 2004 20:28
Locatie:Cuijk
Contacteer:

Re: Slot maken aan wrap armband ?

Bericht door Emberlynn » vr 15 mei 2009 20:21

Ik maak er veterklemmen aan en dan een kapittelsluiting; die kan ik namelijk zonder hulp dicht maken. :lol:
Zie bv http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?f=4&t=35262" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Emberlynn

Gesloten