Hoi,
Ik heb wat oorknopjes gekocht omdat ik dacht dat het wel leuk zou zijn om er een kraal van een bijpassende ketting in te plakken. Maar helaas zie je oogje van de kraal best goed, dus datis niet mooi natuurlijk, jammer want dan kom je toch weer bij hangers terecht en ik vind als je een hele drukke ketting hebt een klein simpel oorknopje daar het mooiste bij omdat je anders al snel op een kerstboom gaat lijken ha,ha. Heeft iemand misschien een tip of zo ??
Oorknopjes ??
- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
Met de zoekoptie kun je eerder geposte topics vinden:
Bijvoorbeeld deze http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=2643" onclick="window.open(this.href);return false;
Bijvoorbeeld deze http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=2643" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Annemieke

En als je nu die kraal aan een oorkaakje hangt? Ik bedoel eigenlijk dat je de kraal aan het haakje rijgt wat je daarna door je oor "steekt". Het lusje van de oorhaak, waar je meestal iets aan hangt, platknijpen met een platbektang.
Als het een glaskraal ( of metaal) is kun je die ook in een stukje fimoklei drukken (dat je eerst in een mooie vorm hebt gemaakt) oorsteker en kraal kun je dan gewoon met de fimo in de oven bakken. Fimo heb je in zoveel kleuren dat je vast wel een passende kleur kunt vinden. Je kunt de oorsteker ook later met 2-componenten lijm vast maken.
Succes!
Als het een glaskraal ( of metaal) is kun je die ook in een stukje fimoklei drukken (dat je eerst in een mooie vorm hebt gemaakt) oorsteker en kraal kun je dan gewoon met de fimo in de oven bakken. Fimo heb je in zoveel kleuren dat je vast wel een passende kleur kunt vinden. Je kunt de oorsteker ook later met 2-componenten lijm vast maken.
Succes!
Waarom plak je er dan geen plaksteentje op bijvoorbeeld die je hebt gebruikt in de ketting en ook heb je van die leuke metalen rozen die je daar natuurlijk ook heel goed voor kunt gebruiken.
Het is maar een idee. Anders zou je ook nog ijzerdraad door het oogje kunnen halen en dat aan weerskanten van de kraal ombuigen...
groetjes Rianne
Het is maar een idee. Anders zou je ook nog ijzerdraad door het oogje kunnen halen en dat aan weerskanten van de kraal ombuigen...
groetjes Rianne