Aanhechten? Afhechten?

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
DrakenDame
Bead Discoverer

Aanhechten? Afhechten?

Bericht door DrakenDame » ma 12 nov 2007 20:05

Hoi!

In het boekje "101 ideeen voor kralen", staat een ketting met facetkralen. Nu hebben ze het over aan- en afhechten van de rijgdraad. Ik ben zo'n ongelooflijke newbie, kan iemand mij aub uitleggen hoe ik dit moet doen?

Oh en nog een vraagje: Er staat ook een mannetje in dat je kunt rijgen, ik heb alleen geen idee hoe ze de armpjes doen. Alle hulp is welkom! :)

Alvast heel erg hartelijk bedankt!

Groetjes,
Ilona
Laatst gewijzigd door DrakenDame op ma 12 nov 2007 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Men are like lava lamps, they are fun to look at, but they're not that bright... :)

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » ma 12 nov 2007 20:09

Een uitleg over aan- en afhechten met c-longaren en heel dun nylondraad kun je op mijn site vinden. Kijk bij Patronen/ uitleg en dan bij Gratis Uitleg.
Ik weet niet met welk garen je werkt, maar met gewoon rijggaren moet het lukken.

DrakenDame
Bead Discoverer

Bericht door DrakenDame » ma 12 nov 2007 20:10

hennie schreef:Een uitleg over aan- en afhechten met c-longaren en heel dun nylondraad kun je op mijn site vinden. Kijk bij Patronen/ uitleg en dan bij Gratis Uitleg.
Ik weet niet met welk garen je werkt, maar met gewoon rijggaren moet het lukken.
Bedankt Hennie, ik ga meteen kijken! Bij de weg, ik vind jou site heel behulpzaam! :)

Weet iemand een antwoord op mijn "mannetjes"-vraag? :wink:
Men are like lava lamps, they are fun to look at, but they're not that bright... :)

Gesloten