Wedstrijd
Hallo,
Ik heb op de website van creadream.nl bij de sieradenwedstrijd een erg mooie ketting gezien en wil graag weten welke techniek hier is toegepast.
Ben nog onervaren vandaar mijn vraag.
Het is een bruine ketting, nr. 25.
Alvast bedankt voor de reactie.
Groetjes Ria
Ik heb op de website van creadream.nl bij de sieradenwedstrijd een erg mooie ketting gezien en wil graag weten welke techniek hier is toegepast.
Ben nog onervaren vandaar mijn vraag.
Het is een bruine ketting, nr. 25.
Alvast bedankt voor de reactie.
Groetjes Ria
Je bedoelt zeker deze:

Op http://www.kralen.com/frame.php?sub=rij ... php?id=283" onclick="window.open(this.href);return false; (kralen.com -> rijgen -> zwevend 5) staat uitleg.
Veel succes!

Op http://www.kralen.com/frame.php?sub=rij ... php?id=283" onclick="window.open(this.href);return false; (kralen.com -> rijgen -> zwevend 5) staat uitleg.
- Kaatje Kraal
- Bead Producer
- Contacteer:
- miss-chris
- Bead Dreamer
- Contacteer:
ik vind hem ook mooi, alleen jammer dat er zo weinig natuurstenen in zijn verwerkt....dat was toch juist de opdracht?..Sandra schreef:Je bedoelt zeker deze:
Op http://www.kralen.com/frame.php?sub=rij ... php?id=283" onclick="window.open(this.href);return false; (kralen.com -> rijgen -> zwevend 5) staat uitleg.Veel succes!
- miss-chris
- Bead Dreamer
- Contacteer:
t stond toch ook in de opdracht dat er duidelijk natuurstenen te zien moesten zijn?...ik vind eerlijk gezegd de parels en de andere kralen opvallender!...maar ja dat is mijn mening...kraaltje schreef:ja ik zelf ben het daar helemaal mee eens
Ik vind dat je de aandacht op de natuurstenen moet richten
- kraaltje
- Bead Producer
- Contacteer:
bij jou creaties is het eerste wat je ziet ook niet de natuurstenen hoor.miss-chris schreef:t stond toch ook in de opdracht dat er duidelijk natuurstenen te zien moesten zijn?...ik vind eerlijk gezegd de parels en de andere kralen opvallender!...maar ja dat is mijn mening...kraaltje schreef:ja ik zelf ben het daar helemaal mee eens
Ik vind dat je de aandacht op de natuurstenen moet richten
De fimokralen en hanger vallen eerder op.
Als er natuurstenen gebruikt worden dan was het goed.
Anders zou je een regel moeten aapassen dat er minimaal 50% kralen van creadream moeten worden gebruikt.
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan
- miss-chris
- Bead Dreamer
- Contacteer:
ik dacht dus dat dat wel moest...niet een bepaald %, maar toch wel dat je niet hoeft te 'zoeken' naar waar de natuurstenen zijn...Sandra schreef:Ik vind dat er duidelijk natuurstenen te zien zijn, er is geen regel dat er voor minimaal zoveel % natuurstenen moeten zijn. Er zijn wel nog een paar creaties waar er maar een paar zijn gebruikt...minder dan bij deze ketting.
ja okee, maar daarna valt toch wel op dat ik heel wat natuurstenen heb gebruikt toch?...kraaltje schreef:
bij jou creaties is het eerste wat je ziet ook niet de natuurstenen hoor.
De fimokralen en hanger vallen eerder op.
nogmaals, het is alleen maar mijn mening hoor...ieder zn ding
- kraaltje
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik vind het trouwens wel leuk dat ik in de top 10 zit nu.
Ik had het helemaal niet verwacht maar er zijn gelukkig nog genoeg mensen die mijn ketting leuk vinden en dat is al erg leuk.
Haha ik ben benieuwd hoe ver ik eindig als de wedstrijd afgelopen is.
Ik had het helemaal niet verwacht maar er zijn gelukkig nog genoeg mensen die mijn ketting leuk vinden en dat is al erg leuk.
Haha ik ben benieuwd hoe ver ik eindig als de wedstrijd afgelopen is.
ALs het niet kan zoals het moet