tussenzetsel met 3 oogjes
Bij http://www.kraaltjes.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heb ik hele leuke tussenzetsels gekocht. Ik weet niet hoe ik de foto hier moet paatsen dus ik doe het maar zo:
http://www.kraaltjes.nl/shop/N_art_167.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik had het idee er een ketting mee te kettelen. Het ding heeft een platte achterkant en 3 oogjes. Ik heb van alles geprobeerd om die 3 oogjes te benutten maar kan steeds maar 2 oogjes verbinden, waardoor de kans op verdraaien groot is en je dan de saaie achterkant ziet.
Terwijl ik hiermee bezig was zat ik te bedenken of het misschien beter is er een armband van te maken.
Wie heeft er al ervaring met dit soort tussenzetsels ?
Misschien heb je er een foto van ?
Charlotte
http://www.kraaltjes.nl/shop/N_art_167.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik had het idee er een ketting mee te kettelen. Het ding heeft een platte achterkant en 3 oogjes. Ik heb van alles geprobeerd om die 3 oogjes te benutten maar kan steeds maar 2 oogjes verbinden, waardoor de kans op verdraaien groot is en je dan de saaie achterkant ziet.
Terwijl ik hiermee bezig was zat ik te bedenken of het misschien beter is er een armband van te maken.
Wie heeft er al ervaring met dit soort tussenzetsels ?
Misschien heb je er een foto van ?
Charlotte
-
- Bead Discoverer
Die "bakjes" heb ik inderdaad met plaksteentjes gevuld.
Goed idee om er een bedel aan te hangen.
Ik dacht zelf dat de ketting stabieler zou worden als ik het derde oog ook gebruik als verbinding. Alleen komt er dat dan raar uit te zien: Eerst 1 "draad"en dan moet de ketting verder in 2 "draden".
Ik was net een oude topic aan het lezen "Help mijn ketting draait".
Ik ben er nog niet veel wijzer van geworden. Ik denk dat ik voortaan beter kettelstukjes kan kopen die je van beide kanten kan beplakken. Dan is het nl. niet zo erg als het verdraaid.
Hoe denken jullie hierover ?
Groetjes,
Charlotte
Goed idee om er een bedel aan te hangen.
Ik dacht zelf dat de ketting stabieler zou worden als ik het derde oog ook gebruik als verbinding. Alleen komt er dat dan raar uit te zien: Eerst 1 "draad"en dan moet de ketting verder in 2 "draden".
Ik was net een oude topic aan het lezen "Help mijn ketting draait".
Ik ben er nog niet veel wijzer van geworden. Ik denk dat ik voortaan beter kettelstukjes kan kopen die je van beide kanten kan beplakken. Dan is het nl. niet zo erg als het verdraaid.
Hoe denken jullie hierover ?
Groetjes,
Charlotte
- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
Hoi,
je kan het onderste oogje ook gebruiken om een tweede ketting naar de hanger te leiden. Kijk maar bij creaties bij mijn laatste ketting. Daar heb ik weliswaar een ander tussenzetsel gebruikt, maar het principe blijft hetzelfde. Dit kan je bijv ook gebruiken bij die harthanger met al die oogjes. Heb ik geloof ik ook bij Kraaltjes gezien.
je kan het onderste oogje ook gebruiken om een tweede ketting naar de hanger te leiden. Kijk maar bij creaties bij mijn laatste ketting. Daar heb ik weliswaar een ander tussenzetsel gebruikt, maar het principe blijft hetzelfde. Dit kan je bijv ook gebruiken bij die harthanger met al die oogjes. Heb ik geloof ik ook bij Kraaltjes gezien.
liefs,
Naomi
Naomi
Mooie ketting Naomi !
Ik snap wat je bedoelt.
Er kan toch m??r moet die 3 oogjes dan dat ik dacht.
a.s. vrijdag heb ik weer tijd en ga ik het een en ander uitproberen.
Heb ook weer inspiratie opgedaan voor het werken met spiralen in zilverdraad. Kijk maar op http://www.conniefox.com/Gallery/Gallery.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat vind ik echt een prachtige website !!
Kan niet wachten tot het weer vrijdag is.
Groeten,
Charlotte
Ik snap wat je bedoelt.
Er kan toch m??r moet die 3 oogjes dan dat ik dacht.
a.s. vrijdag heb ik weer tijd en ga ik het een en ander uitproberen.
Heb ook weer inspiratie opgedaan voor het werken met spiralen in zilverdraad. Kijk maar op http://www.conniefox.com/Gallery/Gallery.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat vind ik echt een prachtige website !!
Kan niet wachten tot het weer vrijdag is.
Groeten,
Charlotte
- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
(of-topic) hmm, ik heb die tussenzetsels ook en weet je waar ik nou helemaal geen erg in heb gehad met kopen! dat ze ze niet in spiegelbeeld hebben. En (ik weet het, misschien ben ik te zeikerig) ik wil alles altijd precies gespiegeld hebben bij mijn kettingen. Of is er iemand toevallig deze tussenzetsels tegengekomen in spiegelbeeld?
Victoria, hartstikke mooie ketting. (ondanks dat het niet in spiegelbeeld is dan
)
Victoria, hartstikke mooie ketting. (ondanks dat het niet in spiegelbeeld is dan

liefs,
Naomi
Naomi
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
De tussenzetsels die ik gebruikt heb zijn gelijkmatig: alle rondjes zijn hetzelfde. Die van Victoria hebben 2 kleine en 1 groot rondje. Dus met die van mij heb je geen hinder als je in spiegelbeeld wil werken.Naomi schreef:(of-topic) hmm, ik heb die tussenzetsels ook en weet je waar ik nou helemaal geen erg in heb gehad met kopen! dat ze ze niet in spiegelbeeld hebben. En (ik weet het, misschien ben ik te zeikerig) ik wil alles altijd precies gespiegeld hebben bij mijn kettingen. Of is er iemand toevallig deze tussenzetsels tegengekomen in spiegelbeeld?
Victoria, hartstikke mooie ketting. (ondanks dat het niet in spiegelbeeld is dan)