Zou iemand mij uit willen leggen hoe ik dat moet doen, of waar ik zo'n dubbele jasseronketting kan kopen? Alvast bedankt!
Jasseron armband
Ik heb laatst mooie armbanden gezien, van jasseron met kralen. Nou lijkt het alsof er twee jasseronkettingen aan elkaar zijn gemaakt (of kun je die zo kopen?) met daartussen kralen. Dus zeg maar aan de onderkant jasseron en aan de bovenkant kraal/jasseronschakel/kraal enz.
Zou iemand mij uit willen leggen hoe ik dat moet doen, of waar ik zo'n dubbele jasseronketting kan kopen? Alvast bedankt!
Groetjes, Nicole.
In het nieuwe boekje die ik bij algemene tips heb geplaatst staat het er ook in en als je hier bij de zoek functie even jasseronarmband intikt komen er best wel wat topics hierover met omschrijving. Je bevestigt 2 stukken jasseron aan elkaar en rijgt er kralen doorheen. kijk maar bij de topics........
Veel liefs,
Marlies
Marlies
Ja, hij is heel mooi geworden, al zeg ik het zelf...
Er zit alleen een draai in op ongeveer het midden van de armband, ik denk dat de kralen iets te dicht opelkaar zitten.
Maar als ik hem 1 gaatje losser deed per kraal, zat het te los.
Ik ben er heel erg blij mee! (hij is met donkerblauwe parels).
Er zit alleen een draai in op ongeveer het midden van de armband, ik denk dat de kralen iets te dicht opelkaar zitten.
Maar als ik hem 1 gaatje losser deed per kraal, zat het te los.
Ik ben er heel erg blij mee! (hij is met donkerblauwe parels).
Groetjes, Nicole.
Ik heb helaas geen pagina op internet waar ik een foto op kan zetten, noch weet ik hoe dat moet.
Enne, bedankt voor de tip! Ik zal er voortaan op letten, alhoewel ik vermoed dat het komt doordat de kralen iets te groot zijn, ik heb hem nl. twee keer geregen, na de eerste keer zat er ook een knik, maar toen ik hem opnieuw geregen had, zat ie er nog.
Nou ja, volgende keer beter...
Enne, bedankt voor de tip! Ik zal er voortaan op letten, alhoewel ik vermoed dat het komt doordat de kralen iets te groot zijn, ik heb hem nl. twee keer geregen, na de eerste keer zat er ook een knik, maar toen ik hem opnieuw geregen had, zat ie er nog.
Nou ja, volgende keer beter...
Groetjes, Nicole.