Hall, Ik ben Cellabell en nieuw op dit forum,Ik maak zelf glasenkralen en ben verliefd op het werk van Stephanie sersich, Ze verwerkt haar kralen met een knooptechniek die ze spiny knotting noemt. Ik snap niet goed hoe ze de kralen in dieknooptechniek verwerkt. Is er iemand die het weet en mij uit wil leggen .
alvast dank chellabell
knooptechniek
- Feather
- Bead Interested
- Contacteer:
Allereerst welkom
Ik heb het even via google gezocht en ze maakt idd erg mooie dingen.
De techniek die zo heet daarmee bedoelt ze de sluiting.
Je zorgt daarbij dat je aan het ene uiteinde een grote kraal hebt en bij het andere uiteinde rijg je een aantal rocaiilles waarna je die weer door een laatste grotere kraal rijgt zodat je een lus vormt. Deze moet erchter zo groot zijn dat ie om de grote kraal aan het andere eind past.
Het teruggestoken stuk draad zet je dan vast met een knijpkraal die je er eerder al tussen hebt geregen.
Hoop dat je het een beetje kunt volgen.
Groetjes,
Vero
Ik heb het even via google gezocht en ze maakt idd erg mooie dingen.
De techniek die zo heet daarmee bedoelt ze de sluiting.
Je zorgt daarbij dat je aan het ene uiteinde een grote kraal hebt en bij het andere uiteinde rijg je een aantal rocaiilles waarna je die weer door een laatste grotere kraal rijgt zodat je een lus vormt. Deze moet erchter zo groot zijn dat ie om de grote kraal aan het andere eind past.
Het teruggestoken stuk draad zet je dan vast met een knijpkraal die je er eerder al tussen hebt geregen.
Hoop dat je het een beetje kunt volgen.
Groetjes,
Vero
Jewels, Watches and Beads are my Passion