berichtje voor carla

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
nancy
Bead Starter
Contacteer:
berichtje voor carla

Bericht door nancy » do 15 jan 2004 10:25

Hoi,

Ik heb namelijk een vraagje aan carla.
Ik hem met haar op de kralenmeeting een jasseronarmband gemaakt en toen liet je een armband zien.
En dat vond ik echt heel mooi.
Je had deze gehaakt en ik zou dat ook graag willen leren. :P
Ik loop er al dagen mee in mijn hoofd en nou dacht ik ik ga het gewoon vragen of jij het aan mij wilt leren. :wink:
Ik hoor het wel of je dat evt wilt doen

groetjes
nancy

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 15 jan 2004 11:58

ik heb een hele kleine opmerking / tip voor nancy: het kan zijn dat zij niet op het forum komt en dat je dus geen reactie van haar krijg. oftewel als je geen antwoord op deze topic krijg wil dat nog niet zeggen dat zij niet wil helpen. ik kan evt wel later vandaag kijken of ik haar mailadres kan vinden, dan mail ik wel over deze topic. ze zou mij ook nog mailen want zij wil graag workshops geven bij de volgende meeting.

nancy
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door nancy » do 15 jan 2004 12:36

[[color=white]quote="sandra"]ik heb een hele kleine opmerking / tip voor nancy: het kan zijn dat zij niet op het forum komt en dat je dus geen reactie van haar krijg. oftewel als je geen antwoord op deze topic krijg wil dat nog niet zeggen dat zij niet wil helpen. ik kan evt wel later vandaag kijken of ik haar mailadres kan vinden, dan mail ik wel over deze topic. ze zou mij ook nog mailen want zij wil graag workshops geven bij de volgende meeting.[/quote][/color]

Als je wilt doen graag.
alvast bedankt

nancy[/quote][/code]

Gesloten