Spiraalkettingen en armbanden
Ik heb een aantal leuke technieken hier in, maar ik wil wat nieuws!!!
Ik vroeg me eigen af, of jullie leuke ideeen voor mij hebben??
Alles is welkom!!
Danku
Ik vroeg me eigen af, of jullie leuke ideeen voor mij hebben??
Alles is welkom!!
Danku
Veel liefs,
Marlies
Marlies
Hi Marlies,
voor die ketting & armband heb je memory wire nodig volgens mij. Ik heb geen idee hoe het in het nederlands heet, maar je kan het zeker kopen bij http://www.shipwreck.com. Ria (van dragonmagic) werkt veel met dit spul. Kijk maar eens op haar site. Ik laat het uit de States meenemen door een vriendin van mij (altijd handig vriendjes & vriendinnetjes)
knuffel Marieke[/list]
voor die ketting & armband heb je memory wire nodig volgens mij. Ik heb geen idee hoe het in het nederlands heet, maar je kan het zeker kopen bij http://www.shipwreck.com. Ria (van dragonmagic) werkt veel met dit spul. Kijk maar eens op haar site. Ik laat het uit de States meenemen door een vriendin van mij (altijd handig vriendjes & vriendinnetjes)
knuffel Marieke[/list]
tja je kan niet veel meer doen dan kralen rijgen...heb je al naar de voorbeeldpagina gekeken? ga anders naar http://www.kralen.com/vb_techniek.php?o ... ek=spiraal" onclick="window.open(this.href);return false; , dan krijg je alleen die armbanden / kettingen te zien. misschien leuk ook wat grotere kralen te rijgen ofzo? ikzelf zou het verder ook niet weten.....
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Okay memory wire is hier te koop
ik had een vriendin die het vanuit mexico opstuurde daar kost het echt haast niks! maarja vriendin werdt ziek en heb helaas niks meer van haar gehoord zelfs niet na veel emailen dus moet ik het nu maar duurder kopen
wat opzich niet eens zo heel erg duur is!
maareh wat kan je er mee doen. Je kan natuurlijk een hele brede choker maken doormiddel van meerdere sprangen op dezelfde lengte afte knippen en ze met een zilverdraadje met elkaar te verbinden als je ze aan het rijgen bent?? of gewoon alleen maar rijgen?? je kan er ook bedel armbanden mee maken is ook erg leuk omdat het niet zoals de normale bedelarmband is!
maareh wat kan je er mee doen. Je kan natuurlijk een hele brede choker maken doormiddel van meerdere sprangen op dezelfde lengte afte knippen en ze met een zilverdraadje met elkaar te verbinden als je ze aan het rijgen bent?? of gewoon alleen maar rijgen?? je kan er ook bedel armbanden mee maken is ook erg leuk omdat het niet zoals de normale bedelarmband is!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Ja Ria!!
Bedankt voor je idee, het eerste wat je opnoemde kende ik al.
Het tweede niet, heb je daar een voorbeeldje van?? Lijkt me namelijk wel leuk.
allemaal,
Ik betaal € 3,98 voor zo'n veer (laat ik het zo maar noemen) er zitten ongeveer denk ik 40 a 50 ringen aan en bij een armband ongeveer 70 a 80. Wat betalen jullie ervoor als ik vragen mag?
Bedankt voor je idee, het eerste wat je opnoemde kende ik al.
Het tweede niet, heb je daar een voorbeeldje van?? Lijkt me namelijk wel leuk.
allemaal,
Ik betaal € 3,98 voor zo'n veer (laat ik het zo maar noemen) er zitten ongeveer denk ik 40 a 50 ringen aan en bij een armband ongeveer 70 a 80. Wat betalen jullie ervoor als ik vragen mag?
Veel liefs,
Marlies
Marlies
Hi Marlies,
waar koop jij die dan?!? Ik heb ze namelijk nog niet gevonden in Nederland. Wat me misschien nog wel grappig is om er nog een stukje aan te kettelen. Zoiets als bij die blauwe ketting die ik gemaakt heb (zie creaties & dan bericht Royal Blue) Lijkt mij wel een grappig effect geven.
knuffel Marieke
waar koop jij die dan?!? Ik heb ze namelijk nog niet gevonden in Nederland. Wat me misschien nog wel grappig is om er nog een stukje aan te kettelen. Zoiets als bij die blauwe ketting die ik gemaakt heb (zie creaties & dan bericht Royal Blue) Lijkt mij wel een grappig effect geven.
knuffel Marieke
Die spiraal
Hallo allemaal
Zo'n rol van die spiraal heb ik van de week nog gewoon bij pipoos zien hangen voor die prijs. Dus eigenlijk heel makkelijk aan te komen.
groetjes Rianne
Zo'n rol van die spiraal heb ik van de week nog gewoon bij pipoos zien hangen voor die prijs. Dus eigenlijk heel makkelijk aan te komen.
groetjes Rianne
Hoi Sandra
Volgens mij is die rol bij pipoos niet zo groot, maar wel voor die prijs.
Zelf stond ik even te twijfelen maar heb het toen toch niet gedaan. Stom denk ik nu, maar ik ga natuurlijk nog graag even terug. Alleen jammer dat ik dan altijd meer dan 1 ding zie en dat allemaal mee naar huis neem.
groetjes
Rianne
Volgens mij is die rol bij pipoos niet zo groot, maar wel voor die prijs.
Zelf stond ik even te twijfelen maar heb het toen toch niet gedaan. Stom denk ik nu, maar ik ga natuurlijk nog graag even terug. Alleen jammer dat ik dan altijd meer dan 1 ding zie en dat allemaal mee naar huis neem.
groetjes
Rianne