plaksteentjes?
- sandra1984
- Bead Believer
- Contacteer:
Ik heb even een vraagje...ik ben weg van alles dat glimt en nu wilde ik graag beginnen met het plakken van die glimmende steentjes...weet wel waar ik ze moet kopen, maar hoe werkt t precies? en ook over wire wire ben ik op zoek naar tips over hoe te beginnen.
ALvast reuze bedankt
Sandra
ALvast reuze bedankt
Sandra
It beads me....
Sandra,
kijk eens bij deze topic die ik gestart heb daar kan je meedoen met een bestelling met elkaar zodat je niet in een keer heel veel van 1 kleur hoeft te kopen!
http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?t=1843" onclick="window.open(this.href);return false;
De rpijzen zijn nog niet bekend maar het zal niet erg duur zijn, aangezien je een gros moet kopen en dat weer onderverdeeld.
Ik denk dat je voor 4 mm ongeveer 0,04 moet rekenen per steentje.
Dit is een ruwe schatting, de prijzen moeten uitgerekend worden wanneer ik weet wat je en hoeveel mje besteld.
Ik geef altijd voor dat ik bestel een soort factuur om te kijken of je het dan nog wilt en er nog bijvoorbeel diets bij moet.
Voor de kleuren kan je kijken bij http://www.victoriasdancefashion.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Onder het kopje swarovski dan krijg je meteen een kleurenkaart te zien.
Maar let op!
Niet alle kleuren zijn bestelbaar...
We zullen waarschijnlijk gaan bestellen bij Twinkel Toes.
Groetjes Rianne
kijk eens bij deze topic die ik gestart heb daar kan je meedoen met een bestelling met elkaar zodat je niet in een keer heel veel van 1 kleur hoeft te kopen!
http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?t=1843" onclick="window.open(this.href);return false;
De rpijzen zijn nog niet bekend maar het zal niet erg duur zijn, aangezien je een gros moet kopen en dat weer onderverdeeld.
Ik denk dat je voor 4 mm ongeveer 0,04 moet rekenen per steentje.
Dit is een ruwe schatting, de prijzen moeten uitgerekend worden wanneer ik weet wat je en hoeveel mje besteld.
Ik geef altijd voor dat ik bestel een soort factuur om te kijken of je het dan nog wilt en er nog bijvoorbeel diets bij moet.
Voor de kleuren kan je kijken bij http://www.victoriasdancefashion.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Onder het kopje swarovski dan krijg je meteen een kleurenkaart te zien.
Maar let op!
Niet alle kleuren zijn bestelbaar...
We zullen waarschijnlijk gaan bestellen bij Twinkel Toes.
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
Volgens mij bedoelt Sandra meer hoe ze er mee te werk moet gaan toch... je kan de plaksteentjes met vershillende lijm plakken. Daar zijn de meningen over verdeeld. Zoek maar eens op het forum want er is een topic over... Zelf gebruik ik sieradenlijm of secondenlijm met beide lijmen heb ik wel de ervaring dat als je teveel gebruikt de steentjes mat worden (wat je dus niet wilt)
Wat betreft wire en wire kan ik je geen tips geven. Doe ik zelf nog niet...wil wel maar moet gaan proberen...
Succes!
Wat betreft wire en wire kan ik je geen tips geven. Doe ik zelf nog niet...wil wel maar moet gaan proberen...
Succes!
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
- sandra1984
- Bead Believer
- Contacteer:
klopt
bedankt voor de reacties. Ik bedoelde inderdaad meer de techniek...maar als ik die dan door heb doe ik misschien wel mee met zo'n bestelling inderdaad!! Alvast handig om te weten. EN de dingen waar je die steentjes dan opplakt? Maakt dat iets uit? wat is logisch? gewoon een hanger kopen en plakken waar je plakken kan? heeft iemand misschien een voorbeeld plaatje?
groetjes sandra 
It beads me....
Re: klopt
het gaat er vooral om wat je wil versieren. kralen wil je niet zomaar versieren, gaat ook lastig omdat het meestal rond is. meestal worden bedels en tussenzetsels versierd. heb er zelf nog geen ervaring mee hoor, maar ik heb het wel al geregeld gezien.sandra1984 schreef:bedankt voor de reacties. Ik bedoelde inderdaad meer de techniek...maar als ik die dan door heb doe ik misschien wel mee met zo'n bestelling inderdaad!! Alvast handig om te weten. EN de dingen waar je die steentjes dan opplakt? Maakt dat iets uit? wat is logisch? gewoon een hanger kopen en plakken waar je plakken kan? heeft iemand misschien een voorbeeld plaatje?
groetjes sandra
Hayzz!
bedankt voor de reacties. Ik bedoelde inderdaad meer de techniek...maar als ik die dan door heb doe ik misschien wel mee met zo'n bestelling inderdaad!! Alvast handig om te weten. EN de dingen waar je die steentjes dan opplakt? Maakt dat iets uit? wat is logisch? gewoon een hanger kopen en plakken waar je plakken kan? heeft iemand misschien een voorbeeld plaatje?
groetjes sandra
Leuk he al die glimsteentjes
Ik heb er wel een voorbeeld van http://www.sunteamnet.nl/~diddlfanzz/ke ... C01099.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze heb ik gister gemaakt. Toetsweek = crea week
Suc-6 met de plaksteentjes
Greetzz Miranda
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
hay hay iedereen
thnxx voor de positieve reacties allemaal!
ehh die hanger heb ik bij Hempel in spijkenisse gekocht, maar hij was wel duur hoor ik geloof iets van 1 of 2,95, als ik er weer kom zal ik even kijken wat ie koste
dat zal wel volgende week maandag zijn
op terugweg van school, k kom er nmlk altijd langs. haha dat is helaas nie zo bevordelijk voor me centjes maar goed wel voor de lol
Greetzz Miranda
thnxx voor de positieve reacties allemaal!
ehh die hanger heb ik bij Hempel in spijkenisse gekocht, maar hij was wel duur hoor ik geloof iets van 1 of 2,95, als ik er weer kom zal ik even kijken wat ie koste
dat zal wel volgende week maandag zijn
Greetzz Miranda
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Als je nog op school zit dan kan ik me h??l goed voorstellen dat je dat veel geld vindt voor een hanger (ben ook jong geweest
), maar ik geef vaak nog veel meer uit....... Bedankt voor de tip, ik moet toch echt snel eens naar Hempel toe geloof ik! Heb er al meer positieve verhalen over gehoord.....
Esther
Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- sandra1984
- Bead Believer
- Contacteer:
jeeeej :)
dank jullie wel....ik heb heel wat gehad aan jullie. De enige vraag die ik nu nog heb, hoe weet ik welke "maat" ik nodig heb? zie allemaal codes met SS ervoor enzo. heeft iemand een tabelletje ofzo? of uitleg over wat wat is?!
Ik weet t, t lijkt dom, maar ik heb echt geen id.
Alvast bedankt!
Sandra
Alvast bedankt!
Sandra
It beads me....
ik geloof dat
ss staat voor de maat als ik het goed had....
ss12 is 3 mm
ss16 is 4 mm
ss20 is 5 mm
ss30 is 7 mm
En achter de ss16 komt dan de kleur te staan die je wilt hebben.
Dit is overigens hetzelfde als de andere maten.
ss16 is maar even een voorbeeld!
Er zijn meerdere maten maar die kom je haast nooit tegen....
Succes en groetjes Rianne
ss staat voor de maat als ik het goed had....
ss12 is 3 mm
ss16 is 4 mm
ss20 is 5 mm
ss30 is 7 mm
En achter de ss16 komt dan de kleur te staan die je wilt hebben.
Dit is overigens hetzelfde als de andere maten.
ss16 is maar even een voorbeeld!
Er zijn meerdere maten maar die kom je haast nooit tegen....
Succes en groetjes Rianne
Groetjes Rianne!