Yup ik heb het echt geschreven

Ik heb na lang overwegen besloten om toch weer langszaam aan workshops te gaan beginnen. De eerste wil ik in April houden op een Zaterdag middag van 11 tot half 4. De kosten bedragen 25 euro met 4 pakjes klei inbegrepen.
De bedoeling is dat je zelf een cane gaat maken en daar gaan we dan kralen van maken. De kralen worden hier bij mij ook gebakken en geschuurd.
Mensen die een pastamachine hebben neem die alsjeblieft mee want anders kan de workshop wel is heel erg lang duren

aangezien ik wel meerdere pm's heb maar er maar eentje heb die verplaatsbaar is! Neem een trommeltje mee waar je je kralen en eventuele canes in kan vervoeren. Heb je gereedschappen zoals mesjes, lange dikke naald etc zelf al neem die dan gerust mee! En belangrijkste neem wat oude klei mee of een vieze kleur klei die je nooit gebruikt zodat we daar geen goede klei voor hoeven te gebruiken! helaas is mijn mudpile niet zo groot omdat ik zelf nogal wat verbruik!! Kralen rollers en vormers zijn aanwezig!!
oh en een lunchpakketje! Thee en fris is hier wel aanwezig.
Dus als je je wilt opgeven voor de workshop (max 6 pers per keer)(min 3 per keer) mail dan naar
workshop@dragonmagic.nl met je gegevens (tel.adres) en met hoeveel je wilt komen. En welke zaterdag in April je het beste zou uitkomen mail wel 2 opties!!! Plus in welke kleur je wilt werken!!!
Mocht je heel snel zijn en je bent veel eerder klaar als de rest dan is het altijd mogelijk om meer klei aan te schaffen en verder te gaan! Geen probleem!! Als je eenmaal weet hoe je een cane op moet maken is het heel verslavend!! Uit ervaring!!
Doei Ria
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria