Hoi,
Ik ben hier voor het eerst, dus misschien is mijn vraag al eens gesteld. Ik ben sinds enige tijd helemaal verslaafd aan het maken van sieraden, maar kan nergens info vinden over het plakken van strass. Ik heb een tussenzetsel beplakt met drie similisteentjes van 32 mm. Hiervoor heb ik strasslijm gebruikt, maar na een paar uur zit alles nog los. Kan iemand mij aangeven hoe je de strass het beste plakt, welke lijm het beste is en hoe lang het moet drogen? Ook andere tips hoor ik graag!!!!!
Strass plakken, hoe doe je dat het beste?
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
ik gebruik een coktailprikker daar doe ik een beetje lijm op en doe via het stokje de lijm op de plaats waar ik mijn steenjes wil hebben met een andere coktailprikker duw ik de steentjes op zijn plaats en laat het 12 uur drogen zonder er aan te komen en ik gebruik gewone juwelenlijm
liefs frietje
liefs frietje
kralengek
Ik werk heel veel met swarovski steentjes en gebruik hiervoor de STRASS 244,dat zijn de oranje tubes.
Om het steentje erop te plakken,pak ik het steentje met een pincet vast en doe er een beetje lijm op.
Dan op het tussenzetsel en even aandrukken met de andere kant van je pincet.
Dit is voor mij de fijnste manier van plakken.
Maar iedereen heeft natuurlijk zo zijn eigen manier van plakken,je moet zelf uitproberen wat voor jou het fijnste is.
succes ermee....
groetjes yvonne
Om het steentje erop te plakken,pak ik het steentje met een pincet vast en doe er een beetje lijm op.
Dan op het tussenzetsel en even aandrukken met de andere kant van je pincet.
Dit is voor mij de fijnste manier van plakken.
Maar iedereen heeft natuurlijk zo zijn eigen manier van plakken,je moet zelf uitproberen wat voor jou het fijnste is.
succes ermee....
groetjes yvonne
Bedankt!
Dag Allemaal,
Bedankt voor de reacties, ik kan weer aan de slag!!!
Groetjes,
Lenny
Bedankt voor de reacties, ik kan weer aan de slag!!!
Groetjes,
Lenny