telefoonkoordje bevestigen??
telefoonkoordje bevestigen??
het is misschien een beetje een rare vraag, maar hoe bevestig je nu een telefoonkoordje aan je mobieltje??
Ik heb van die koordjes gekocht om ze straks op de Kerstmarkt te gaan verkopen, maar hoe leg ik uit hoe je ze moet bevestigen?
Ik heb van die koordjes gekocht om ze straks op de Kerstmarkt te gaan verkopen, maar hoe leg ik uit hoe je ze moet bevestigen?
kralengroetjes, Esther
- dutch_dayz
- Bead Producer
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Re: mobiel
Wel als je een speciaal plakdingetje met oogje koopt. Dat plakdingetje plak je op je mobiel (is er speciaal voor gemaakt) en dan dat touwtje door het oogje van dat plakdingetje.Debby schreef:Het kan helaas niet aan iedere mobiel![]()
debby
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik heb de mijne gekocht bij Kraaloog in Amersfoort. Geen idee waar ze ze verder verkopen (helaassydney schreef:Als je een mobiel hebt met verwisselbare frontjes kun je 'm er ook nog tussen klemmen.Zo heb ik het bij mijn moeder gedaan.
Esther, weet jij waar je die plakkertjes kunt kopen?

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Re: mobiel
Esther schreef:[q
Wel als je een speciaal plakdingetje met oogje koopt. Dat plakdingetje plak je op je mobiel (is er speciaal voor gemaakt) en dan dat touwtje door het oogje van dat plakdingetje.
dat wist ik niet

handig hoor

debby
- Madelief
- Bead Chatter
Ja, dat is bij mij ook zo!!Fairy schreef:Bij mijn mobiel is het weer anders. Moet ik eerst het achterkantje eraf halen en dan zie je een piepklein "haakje" waar je het mobieltouwtje aan kunt hangen. Doe je de achterkant weer op en dan zit ie vast.

Maar om de techniek te laten zien aan mensen kan je eventueel een gewoon stokje gebruiken hé

- Bead Monster
- Contacteer:
Het ìs ook mooier, maar het is een leuke uitvinding voor telefoons die dat niet hebben. Ik was er best blij mee, want mijn vorige telefoon had geen gaatje. Je moet alleen niet te wild met je telefoon omgaan of hem tussen de spullen in je tas doen, want dan laat dat plakkertje erg makkelijk losmeggie schreef:de kralentrendshop heeft die plakkertjes ook, zien er handig uit, maar ben toch wel bij dat mijn telefoon zo'n "gaatje" heeftVinnik iets mooier