ringen rijgen hulpmiddel?
Als jullie ringen rijgen wat gebruiken jullie dan om de dikte/grootte te maken? bv een stokje van ?mm.
Groetjes, Heleen
ik maak ze op maat via me eigen vingers
en int wehkamp boek zit een tekening bij de sieraden waar ook zo ringenmaat op staat die gebruik ook soms
geloof dat er ook een maat tabel is voor zelf gemaakte ringen
en int wehkamp boek zit een tekening bij de sieraden waar ook zo ringenmaat op staat die gebruik ook soms
geloof dat er ook een maat tabel is voor zelf gemaakte ringen
'Mijn verhalen zijn niet bizar, de werkelijkheid is bizar!' "Virginia Andrews"
groetjes coby
groetjes coby
-
Miss B
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Dat werkt niet, wil niet goed rijgen en het rijgwerk wordt dan niet zo mooiJewel schreef:Waarom maak je ze niet van elastisch garen? Heb je altijd wat speling qua maat
Ik pas ze btw ook om mijn eigen vingers, ik gok een beetje als de ring groter moet dan mijn eigen ringen en dan maar hopen dat het past
http://www.bijouxbermo.fr/baguier.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
via deze link kan je een fiche vinden waar de maten voor een ring op te vinden zijn.
ik gebruik dit enkel als ik op bestelling werk, dan zoeken de mensen wat hun maat is via deze fiche, geven mij door, en dan heb ik dat maar gewoon over te nemen!!!
als het een bestelling is van iemand uit mijn nabije omgeving, dan pas ik ook gewoon aan de vinger zelf!!!!
via deze link kan je een fiche vinden waar de maten voor een ring op te vinden zijn.
ik gebruik dit enkel als ik op bestelling werk, dan zoeken de mensen wat hun maat is via deze fiche, geven mij door, en dan heb ik dat maar gewoon over te nemen!!!
als het een bestelling is van iemand uit mijn nabije omgeving, dan pas ik ook gewoon aan de vinger zelf!!!!
Zouden mensen deze fiches ook kunnen "passen" zeg maar als je ze uitknipt of niet, anders is het moeilijk te gokken denk ik voor sommige mensen naar de maat of nietirisje schreef:http://www.bijouxbermo.fr/baguier.pdf
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .
nou dan vraag je gewoon die mensen om een ring van hunzelf die goed past en dat kan je er dan opleggen! en zo kan je het meten.
werkt goed vind ik
werkt goed vind ik
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
-
eva kesteman
- Bead Believer
- Contacteer:
Ik weet verder niks elastisch draad. Ik heb het hier wel liggen, maar ik vind het erg dik draad en ik heb het nog nooit gebruikt.eva kesteman schreef:bestaat dit ook elastisch draad voor ringsjes te maken maar is dit dan sterk genoeg vind je amai da wist ik ook nie si nog iets dat ik ier bijweet dus dankeJewel schreef:Waarom maak je ze niet van elastisch garen? Heb je altijd wat speling qua maat
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
Kan ik hier een vertaling bijkrijgen, dit is wel erg "vlaams"?eva kesteman schreef:bestaat dit ook elastisch draad voor ringsjes te maken maar is dit dan sterk genoeg vind je amai da wist ik ook nie si nog iets dat ik ier bijweet dus dankeJewel schreef:Waarom maak je ze niet van elastisch garen? Heb je altijd wat speling qua maat
Groetjes Els,