Dutch Spiral

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
Marieke
Bead Fan
Dutch Spiral

Bericht door Marieke » di 04 mar 2003 09:47

Hi allemaal,
ik heb even een vraagje over de dutch spiral. Hoe groot moeten de grote & kleine kralen die je hiervoor nodig hebt zijn?!? Kan ik bijvoorbeeld kraaltjes 11/0 & van die staafjeskralen hiervoor gebruiken?!? Alvast bedankt voor de hulp.
knuffel Marieke

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 04 mar 2003 10:05

ja hoor, kan volgens mij wel. het maakt eigenlijk niet uit welke grootte je gebruikt...met staafjes is het misschien wel wat lastiger, maar dat weet ik niet zeker...probeer het maar. :wink:

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 04 mar 2003 10:48

Ik denk dat ik het straks even ga proberen. Dan laat ik je wel weten hoe het ging. Ik heb namelijk nog heel veel van die staafkraaltjes, maar weet niet echt iets leuks om mee te doen. Dit lijkt me dus wel een hele goede oplossing vooor die dingen.
Knuffel Marieke

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » di 04 mar 2003 17:05

Met staafkraaltjes is het iets lastiger (vind ik), maar het kan wel gewoon. Ik doe het het liefste met glaskraaltjes, ik weet niet welke grootte, maar ze komen uit die buisjes van G?termann :) .

Voorbeeld:

Oh, dat is wel een beetje groot plaatje, zie ik. Dan meteen bij deze de vraag: hoe maak je dat kleiner :wink: ?

edit: sandra heeft even wat gewijzigd zodat plaatje kleiner is en je erop kan klikken voor grotere...

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 04 mar 2003 17:08

Hi hi,
bedankt voor de antwoorden. Ik ben nog niet begonnen aan de ketting, kan namelijk m`n map met instructies niet vinden :( Nou ja, even hard zoeken dan maar. Ik ga het gewoon proberen met staafkraaltjes. Op een aantal sites had ik foto`s zien staan met dutch spiral met staafkraaltjes & dat vond ik er echt ontzettend goed uitzien. Laat jullie nog weten of het lukt als ik eenmaal die map gevonden heb.

Je foto kan je trouwens verkleinen in een fotobewerkingsprogramma als Paint Shop Pro of Adobe Photoshop. Moet je even kijken bij de funties of je iets als resize kunt vinden. Daarmee kun je dan de foto kleiner maken & opnieuw opslaan. Hopelijk heb je hier wat aan.
knuffel Marieke

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 04 mar 2003 21:26

leuk, en ik herken de kleuren, inderdaad van gutermann. :)

stephanie, ik heb je bericht gewijzigd. klik op quote of wijzig, dan krijg je te zien hoe ik het heb gedaan.

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » wo 05 mar 2003 13:50

Dankje Sandra, nu weet ik het. Het gaat eigenlijk net zoals op een website, he :)?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 05 mar 2003 21:37

inderdaad, je kan html gebruiken in dit forum. en html ken je dus ?n beetje? da?s dan goed van je, je hoeft html immers niet te kennen om websites te kunnen maken.

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » wo 05 mar 2003 21:47

Hihi, ik ken ook wel wat html, maar dat lukt me nu echt niet. Toch maar eens aan m`n broertje vragen of hij mijn kennis wat betreft html wat wil bijspijkeren. En misschien meteen een goede website voor me maken?!? Kan ik altijd proberen, toch?!?
Groetjes Marieke

Gesloten