Sluiting maken aan zwevende ketting
- Marka
- Bead Interested
- Contacteer:
Hellup!!
Ik weet t ff niet meer... heb de zoekfunctie al gebruikt,maar kan t niet vinden zo snel.
Ben nu aan een zwevende ketting bezig, 1 draads op staaldraad.
Maar wat iknu even niet snap is hoe ik hier mooi een sluiting aan maak...
Als ik een kalot wil gebruiken... kan dit draad toch niet terugsteken? (te dik ervoor denk ik?)
iemand een goeie tip voor mij??
Alvast bedankt weer!!
Ik weet t ff niet meer... heb de zoekfunctie al gebruikt,maar kan t niet vinden zo snel.
Ben nu aan een zwevende ketting bezig, 1 draads op staaldraad.
Maar wat iknu even niet snap is hoe ik hier mooi een sluiting aan maak...
Als ik een kalot wil gebruiken... kan dit draad toch niet terugsteken? (te dik ervoor denk ik?)
iemand een goeie tip voor mij??
Alvast bedankt weer!!
Ja, deze techniek gebruik ik ook. Deed het eerder met een veterkastje, maar dat werkte niet goed. Nu met de kalotjes gaat het echt super!angela schreef:Ik doe er zo'n kalotje aan met een gaatje, dan op het eind een knijpkraaltje en dan schuif ik dat kalotje over het knijpkraaltje. Ik bevestig er dan een ringetje of een sluiting aan en klaar is de mooie afwerking.
mooi zo dat het is gelukt zo doe ik het ook altijd!!! veel plezier met je eerste sieradenparty!!!!!
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
- Brigitte
- Bead Lover
- Contacteer:
Lees dit nu pas en vraag me nu af, waarom het bij mij niet werkt
Ik heb toch verschillende keren al gehad dat de boel losliet, ook als ik 2 draden zo afwerkte
Ik durf er dus niet meer zo goed op te vertrouwen en steek toch terug en werk het eindje af in 2 of 3 kraaltjes, zodat je het losse eindje niet meer ziet. Iemand een idee waar het aan ligt, mss soort draad, dikte ofzo, of doe ik het gewoon fout 

Groetjes
Fimo-Brigitte
Fimo-Brigitte

Bij mij is dat ook zo, tenminste, de kalotjes gaan altijd kapot!! Er valt altijd één helft af na het dichtknijpen, en het is niet dat ik er hard op knijp ofzo...Brigitte schreef:Lees dit nu pas en vraag me nu af, waarom het bij mij niet werktIk heb toch verschillende keren al gehad dat de boel losliet, ook als ik 2 draden zo afwerkte
Ik durf er dus niet meer zo goed op te vertrouwen en steek toch terug en werk het eindje af in 2 of 3 kraaltjes, zodat je het losse eindje niet meer ziet. Iemand een idee waar het aan ligt, mss soort draad, dikte ofzo, of doe ik het gewoon fout
- Brigitte
- Bead Lover
- Contacteer:
Bij mij schiet het draadje er gewoon uit of breekt finaal af net onder het kalotjeMadelief schreef:Bij mij is dat ook zo, tenminste, de kalotjes gaan altijd kapot!! Er valt altijd één helft af na het dichtknijpen, en het is niet dat ik er hard op knijp ofzo...Brigitte schreef:Lees dit nu pas en vraag me nu af, waarom het bij mij niet werktIk heb toch verschillende keren al gehad dat de boel losliet, ook als ik 2 draden zo afwerkte

Groetjes
Fimo-Brigitte
Fimo-Brigitte

-
- Bead Producer
- Contacteer:
*schrikt*Brigitte schreef:Bij mij schiet het draadje er gewoon uit of breekt finaal af net onder het kalotjeMadelief schreef:Bij mij is dat ook zo, tenminste, de kalotjes gaan altijd kapot!! Er valt altijd één helft af na het dichtknijpen, en het is niet dat ik er hard op knijp ofzo...Brigitte schreef:Lees dit nu pas en vraag me nu af, waarom het bij mij niet werktIk heb toch verschillende keren al gehad dat de boel losliet, ook als ik 2 draden zo afwerkte
Ik heb net 100 stuks bij Creadream besteld. Deze zijn toch wel goed he? Anders ga ik huilen.