Ik ben al een geruime tijd bezig met het maken van kettingen, armbanden, ringen en oorringen. Ik heb daarvoor gebruik gemaakt van verschillende technieken maar ik had nog nooit gebruik gemaakt van een weefgetouw. Het lukt prima, ik vraag me alleen af of je met nylondraad kan weven.
Groetjes
Taranka