Ketting Marijke

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
Carola
Bead Believer
Ketting Marijke

Bericht door Carola » wo 10 sep 2003 12:06

Hoi,

Graag zou ik van deze ketting:
http://www.creafun.nl/gfx/vb/rijg_ketti ... eriggr.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

willen weten hoe je de ronde cirkels maakt.

Kan iemand mij hier uitleg over geven?
Liefs Carola

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 10 sep 2003 18:35

mooi dat het je gelukt is om het als plaatje te tonen, maar ik heb er toch een link van gemaakt, want dat scheelt weer dataverkeer.

hoe ze het heeft gemaakt weet ik niet zo gauw, ben nu niet thuis en weet niet haar mailadres uit mijn hoofd, maar zal proberen te onthouden haar een mailtje hierover te sturen, dan kan zij misschien helpen.

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » wo 10 sep 2003 22:18

Het ziet eruit alsof ze RAW gebruikt heeft. In ieder geval voor de rechte stukken & die rozetjes? Misschien eerst een rondje maken met 4 factektalen & dan een soort circular peyote eromheen. Maar goed, mailtje naar Marijke is altijd een goed idee :lol:
knuffel Marieke

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » do 11 sep 2003 08:15

Oke, Dan hoor ik dat nog wel. Ben erg benieuwd.

En Sandra, Ik had geen idee hoe je een link kon maken dus had ik het plaatje er maar neergezet.
Liefs Carola

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 11 sep 2003 10:12

je hoeft alleen maar de url te kopieren, dan maakt de forum er automatish een link van. en het geefde niet hoor. ;)

Gesloten