metalen ring met zeefje

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
nering_bogel34@zonnet.nl
metalen ring met zeefje

Bericht door nering_bogel34@zonnet.nl » di 09 sep 2003 21:10

hai,
ik heb een metalen ring laatst gekocht die zo'n zeefje heeft waar je een trosje kleine (facet) kraaltjes aan kunt maken. kunnen jullie mij helpen om zo;n trosje te maken en te bevestigen aan het zeefje. je maakt eerst een nietstift aan het kraaltje en dan????
alvast hartelijk bedankt.
henriette

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » di 09 sep 2003 22:34

En dan gewoon een oogje maken volgens mij, en weer met een nietstift een volgende maken. Je kunt ook rijgen : steek de naald door het zeefje, rijg een grote kraal, dan een klein kraaltje, weer terug door de grote kraal en weer door het zeefje, vervolgens weer door een gaatje van het zeefje, weer door een grote kraal enz. tot het zeefje vol is, dan draad afhechten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 10 sep 2003 20:19

Hier is nog een voorbeeld, het is eigenlijk een oorbel,maar ik denk dat het ook voor een ring te gebruiken is, en met een beetje fantasie lukken die trosjes ook wel.
http://www1.harenet.ne.jp/%7Echika/inst ... e_idx.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gesloten