nylondraad en slotjes bevestigen
Hoe bevestig je een slotje aan nylondraad? Met een knijpkraaltje kan het niet toch? dan glijd het eraf?
Groetjes van deze kralenverslaafde!
Re: nylondraad en slotjes bevestigen
Je rijgt een kalotje, dan een knijpkraaltje. Niet te hard knijpen en vooral niet scheef anders snijdt je knijpkraaltje je draad door. Dan terugsteken door het kalotje en een kraal. Heb je geen kraal, dan leg je nog een knoop in je nylondraad op het knijpkraaltje, beetje lijm in het kalotje en draad afknippen. Kalotje dichtknijpen. Zit echt stevig vast. Veel succes, SannieTessa schreef:Hoe bevestig je een slotje aan nylondraad? Met een knijpkraaltje kan het niet toch? dan glijd het eraf?
groetjes Sannie.
Ik kneep laatst een kalotje helemaal kapot... heb ik dan te hard geknepen of ligt dat aan iets anders?sanny schreef:Kalotje dichtknijpen. Zit echt stevig vast. Veel succes, Sannie
Groetjes famke
wat ik niet mag doen met een kalotje is het meerdere malen open en dicht plooien, dan gaan ze stukfamke schreef:Ik kneep laatst een kalotje helemaal kapot... heb ik dan te hard geknepen of ligt dat aan iets anders?sanny schreef:Kalotje dichtknijpen. Zit echt stevig vast. Veel succes, Sannie
ipoingtudut
Een kalotje is voor eenmalig gebruik. Het zit op het scharnierpunt ook maar aan kleine puntjes vast. Als je het eenmalig gebruikt gaat het niet kapot met dicht knijpen. Gaat het wel kapot dan is het slechte kwaliteit. Je hebt natuurlijk wel kwaliteit verschil.poing schreef:wat ik niet mag doen met een kalotje is het meerdere malen open en dicht plooien, dan gaan ze stukfamke schreef:Ik kneep laatst een kalotje helemaal kapot... heb ik dan te hard geknepen of ligt dat aan iets anders?sanny schreef:Kalotje dichtknijpen. Zit echt stevig vast. Veel succes, Sannie
Groetjes Sannie
groetjes Sannie.