Hallo iedereen
Hoe maak ik potomoneetjes van kralen en er wordt heel veel gesproken over horologes maken van kralen, maar hoe doen jullie dat? Zouden jullie mij dat willen uitleggen.
Groetjes en alvast bedank Jet
portomonee en horloge
-
- Bead Interested
- Contacteer:
een portemonee van kralen wordt denk ik geweven, maar daar heb ik geen verstand van.
Een horloge kan op verschillende manieren.
Soms word het bandje geketteld aan jasseron. (dit gebeurt vooral veel als het klokje aan elke kan één bevestigingsgaatje heeft ) (kettelen doe je door niet of eindstiften door een kraal te halen en er een oogje aanbuigen.
Soms word het banje ook geregen, of een combinatie ervan. Sommige hebben een slotje, anderen zijn op elastiek geregen. Ga gewoon eens aan de slag, en er komt vanzelf iets leuks uit!
succes,
groetjes carina
Een horloge kan op verschillende manieren.
Soms word het bandje geketteld aan jasseron. (dit gebeurt vooral veel als het klokje aan elke kan één bevestigingsgaatje heeft ) (kettelen doe je door niet of eindstiften door een kraal te halen en er een oogje aanbuigen.
Soms word het banje ook geregen, of een combinatie ervan. Sommige hebben een slotje, anderen zijn op elastiek geregen. Ga gewoon eens aan de slag, en er komt vanzelf iets leuks uit!
succes,
groetjes carina