Hai Sandra, ik zag mijn nieuwe voorbeelden staan,als techniek staat er "hanger' bij.Maar zo heb ik het niet gemaakt.Het is een combinatie van staaldraad en verzilverd draad.De hanger is van zilverdraad, 2 grote kralen rijgen aan begin en eind,ertussen in kleine kraaltjes.In vorm brengen en dan staaldraad door een grote kraal rijgen en aan weerskanten kleine kraaltjes rijgen, of maar aan 1 kant is ook leuk.
Groetjes Hennie
voorbeelden
om eerlijk te zijn propte ik het maar snel in een onderwerp omdat ik niet veel tijd meer had maar het wel nog snel wilde toevoegen. past het eigenlijk niet beter onder onderwerp wire&wire? dacht aan die onderwerp, maar de wire&wire voorbeelden worden ergens anders opgeslagen waar ikzelf niet bijkan en daarom deed ik het maar snel onder rijgen....als ik het onder wire&wire doe, hoe kan ik het dan het beste noemen qua techniek?
Het is eigenlijk een combinatie van kettelen en rijgen.Ik vind het trouwens een beetje ingewikkeld worden bij het bekijken van de voorbeelden. als ik op kettelen klik en dan op voorbeelden en dan op techniek krijg ik eigenlijk alleen maar rijgvoorbeelden.Voor iemand die alleen iets zoekt op kettelgebied lijkt het me moeilijk om iets te vinden.Zeker voor iemand die voor de eerste keer komt kijken.
Groetjes Hennie
Groetjes Hennie
late reactie, maar ik begrijp nu wat je bedoel. maar als je op techniek klik, krijg je niet alleen rijgvoorbeelden te zien hoor, je krijgt rijgvoorbeelden EN kettelvoorbeelden en alle andere voorbeelden te zien. als je de andere onderwerpen uitvinkt krijg je alleen kettel voorbeelden. wat vinden jullie handiger, moet ik anders keer zorgen dat je alleen 1 onderwerp kan selecteren? of is het toch handig dat je meerdere onderwerpen kan selecteren?hennie schreef:Het is eigenlijk een combinatie van kettelen en rijgen.Ik vind het trouwens een beetje ingewikkeld worden bij het bekijken van de voorbeelden. als ik op kettelen klik en dan op voorbeelden en dan op techniek krijg ik eigenlijk alleen maar rijgvoorbeelden.Voor iemand die alleen iets zoekt op kettelgebied lijkt het me moeilijk om iets te vinden.Zeker voor iemand die voor de eerste keer komt kijken.
Groetjes Hennie