Hoi allemaal,
Een aantal weken geleden hadden jullie in "Kletspraat" "geen inspiratie". Om inspiratie op te wekken mailde Kralenenquete toen een aantal foto's. Een er van (de fel gekleurde, meerkleurige ketting met meer draaden die in elkaar gedraaid zijn) wil ik graag maken.
Dit was het topic van 6 maart met de foto:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=9856" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu wil ik even checken hoe ik deze ketting maak. Klopt deze aanpak?
-gewenst aantal draden vastmaken met knijpkraal en vast zetten aan 1 kant van slotje
-grote kraal over de draden rijgen
-beginnen met rijgen van de strengen
-in elkaar draaien (strengen om elkaar heen draaien)
-dan grote kraal doorschuiven, ander uiteinden ook vastzetten met knijpkalen aan andere kant slotje
-grote kralen (die dus aan beide zijden van het slotje zitten vastlijmen?).
Met name die laatste stap het vastlijmen van de grote kralen, heb ik dat goed bedacht of is er een andere manier?
Ik ben benieuwd naar reacties!
Hartelijke groeten,
Tina
klopt mijn denkwijze?
Hoi Marlies,
Huh.... daar snap ik niets van. Gister al gereageerd en geen berichtje te zien...
Afijn, ik ontdekte zonet nadat ik het plaatje nogmaals bekeek dat ik inderdaad niet hoef te lijmen, denkfoutje (haar donker verven helpt dus niet
.
Vandaag ga ik er mee beginnen, ik ben benieuwd of het lukt!
Bedankt voor het meedenken en de tip!
Hartelijke groeten,
Tina
Huh.... daar snap ik niets van. Gister al gereageerd en geen berichtje te zien...
Afijn, ik ontdekte zonet nadat ik het plaatje nogmaals bekeek dat ik inderdaad niet hoef te lijmen, denkfoutje (haar donker verven helpt dus niet

Vandaag ga ik er mee beginnen, ik ben benieuwd of het lukt!
Bedankt voor het meedenken en de tip!
Hartelijke groeten,
Tina