Hai,
nee, ik heb nog geen foto's. Ik heb ze gelakt en ze liggen nu te drogen.
Het kan alleen met kopieën met toner...dus geen inktjetprinter...een laserprinter kan wel....ik heb zelf zwart-wit afdrukken op mijn laserprinter gemaakt en vervolgens licht gekleurd met kleurpotlood....vooral metallic kleurpotlood is erg mooi geworden!!!
Je kunt op je pc een aantal leuke plaatjes verzamelen en die op klein formaat op een A4-tje uitprinten en dan in een copyshop of in een supermarkt op een kleurencopier kopieren....een kwartje meestal, geloof ik.
Vloeibare sculpey heb ik alleen nog maar op internet gezien...dragonmagic heeft het...vloeibare fimo kun je bij
http://www.dekwast.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kopen....
Let wel op dat je onder de afbeeldingen als je ze hebt afgebakken en je gaat ze in een hanger verwerken, het mooi is om een dun laagje witte klei eronder te doen. De afbeelding wordt nl. vrij transparant als die voor de tweede keer gebakken wordt voor het bakken van de hanger. Ik had zo nog een foutje gemaakt door het oogje achter de afbeelding te bevestigen...nu zie je dus een zilverdraad onder de foto lopen...stom, stom. Maar ja, je leert het vanzelf...hahahaha.
Als de lak droog is, zal ik foto's posten.
O ja, nog 1 ding: kleurpotlood loopt wat meer uit dan toner van een kopieerapparaat!!! Dat kan vlekken geven als je na het bakken met je handen over het plaatje wrijft....toner gaat beter. Maar goed, als je er direct een heeeeeeeel dun laagje vloeibare sculpey of fimo overheen dept, is dat probleem opgelost...kun je evt. voor verder aan de hanger werken nog eens 10 minuutjes bakken zodat je niets kunt uitsmeren.
Heel veel succes...als jij iets af hebt, foto's he?