Teleac cursus sieraden maken
Nu is het inderdaad de hele uitzending, eerst was het alleen maar het introductie filmpje. Hij is erg leuk, ik vond dat vlechten met die draden ook erg leuk, vind wel dat ze weinig uitleg geven ....maar daar zul je waarschijnlijk dat boek voor moeten kopen en dat wil ik dan eerst wel inzien.
Groetjes Els,
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik vond het deze keer ook niet echt denderend. Het enige idee wat ik heb opgedaan is dat je de kralen niet hoeft vast te zetten. Dus gewoon beneden wat kralen rijgen en dan niet vastzetten.
Verder vind ik het teveel op edelsmeden lijken. Heel veel materialen heb je niet zomaar in huis. En de kettingen vond ik ook niet echt bijzonder, veel te apart.
Verder vind ik het teveel op edelsmeden lijken. Heel veel materialen heb je niet zomaar in huis. En de kettingen vond ik ook niet echt bijzonder, veel te apart.
Ik heb er helemaal niks van opgestoken.
Het lamineren vond ik ontzettend lelijk.
Ook de hanger van koperplaat vond ik helemaal niet mooi uitgezaagd en het wikkelen met dat blauwe lint niet mooi.
Dan maken wij mooiere dingen.
Wat ik wel leuk en vernieuwend vond was die kunstenares die dierensieraden maakte. De giraffehanger vond ik erg leuk.
Ook de hanger van koperplaat vond ik helemaal niet mooi uitgezaagd en het wikkelen met dat blauwe lint niet mooi.
Wat ik wel leuk en vernieuwend vond was die kunstenares die dierensieraden maakte. De giraffehanger vond ik erg leuk.
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

helemaal mijn mening....char schreef:Ik heb er helemaal niks van opgestoken.
Liefs
Linda
Linda
Tja, dat vond ik nou ook. De hanger met 5 kanten waar het mee begon
vond ik wel aardig. Maar toen die veer erop ging, dacht ik gatver! Maar
ja, ik hou ook niet van veertjes
. Die sieraden van diertjes vond ik
erg apart en leuk. En die transformatie van oude ketting naar nieuw was
best leuk. Jammer van dat lamineren
. Op naar de volgende uitzending dan maar!!
vond ik wel aardig. Maar toen die veer erop ging, dacht ik gatver! Maar
ja, ik hou ook niet van veertjes
erg apart en leuk. En die transformatie van oude ketting naar nieuw was
best leuk. Jammer van dat lamineren
Groetjes,
Chantal
Chantal
-
Kralenimpressie
- Bead Fan
- Contacteer:

Carina