waar lijmen jullie hartjes en sterretjes mee???
Ik gebruik zowel dee oranje tube voor strass als seconde lijm alleen nadeel bj seconde lijm is dat het heel snel droogt waardoor je wel precies moet weten of je het wel zo wil hebben
. En als je teveel gebruikt en komt op steentje krijg je witte waas erop wat niet mooi is!! Maar met jif beetje boenen gaat het er wel weer van af tenzij het echt teveel is
!!
Als ze er op zitten de steentjes en goedgedroogd zijn ga ik met het onderdeeltje nog wel op de tafel slaan ofzo om te kijken of er nog steentjes loslaten.
Als ze er op zitten de steentjes en goedgedroogd zijn ga ik met het onderdeeltje nog wel op de tafel slaan ofzo om te kijken of er nog steentjes loslaten.
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>
- danielle
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Ik ga morgen kijken of ik die UHU kan kopen. Er zit een modelbouw(gedoe)winkeltje achter mijn huis. Misschien verkopen zij het wel. Ik ben die oranje en roze van hasulith ook wel een zat. Je moet onwijs goed controleren of alles wel blijft zitten. En secondelijm geeft weer die vervelende witte waas.
Groetjes, Danielle
Hahahaha....lachen zeg! Ik zie het ook al helemaal voor me!Ik gebruik zelf wel gewoon sieradenlijm, lekkere dikke klodders!!!
Secondenlijm voelt ook niet zo fijn aan je vingers....
Greetz Nessy
Nog even een vraagje voor Miekel:
Ik ben net bij een modelbouw winkeltje geweest en daar hadden ze UHU. Hij raade het me alleen erg af omdat het een droog tijd heeft van 10 tot 15 uur !!!
Het was een kleine verpakking met verschillende kleuren groen. En er staan 2 tubes op afgebeeld. Is deze ook die jij hebt ?? Prijs was ongeveer 5 euro.
Hijkwam meteen met allerlei goede "alternatieven" van 2 componentene lijmpjes, ook stukken duurder
Ik ben net bij een modelbouw winkeltje geweest en daar hadden ze UHU. Hij raade het me alleen erg af omdat het een droog tijd heeft van 10 tot 15 uur !!!
Het was een kleine verpakking met verschillende kleuren groen. En er staan 2 tubes op afgebeeld. Is deze ook die jij hebt ?? Prijs was ongeveer 5 euro.
Hijkwam meteen met allerlei goede "alternatieven" van 2 componentene lijmpjes, ook stukken duurder
- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
Klopt die gebruik ik ook! De droogtijd is inderdaad lang maar na ongeveer een uur zit het wel redelijk goed op z'n plek en dan is het een kwestie van lekker laten drogen. Of dus in de oven als je geen geduld hebtpatericia schreef:Nog even een vraagje voor Miekel:
Groetjes, Annemieke