waar lijmen jullie hartjes en sterretjes mee???

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » di 18 jan 2005 22:15

:lol: :lol: lijkt me juist zo'n leuk gezicht!!!
Bye bye, Ezther.

yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » di 18 jan 2005 22:21

is het wel goed voor de swarovski?????

kan dat geen kwaad dan,

groetjes yvonne

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » di 18 jan 2005 22:30

Ja daarom vroeg ik het ook een beetje. Lijkt me ook dat sommige tussenzetsels ed er niet goed tegen kunnen?

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » wo 19 jan 2005 17:37

Nee hoor geen enkel probleem! Zowel de steentjes als de tussenzetsels hebben hier niet van te lijden :wink: Heb het al vaak uitgeprobeerd!
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

ocean
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door ocean » do 20 jan 2005 10:54

Ik gebruik zowel dee oranje tube voor strass als seconde lijm alleen nadeel bj seconde lijm is dat het heel snel droogt waardoor je wel precies moet weten of je het wel zo wil hebben :wink: . En als je teveel gebruikt en komt op steentje krijg je witte waas erop wat niet mooi is!! Maar met jif beetje boenen gaat het er wel weer van af tenzij het echt teveel is :) !!

Als ze er op zitten de steentjes en goedgedroogd zijn ga ik met het onderdeeltje nog wel op de tafel slaan ofzo om te kijken of er nog steentjes loslaten. :)
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » do 20 jan 2005 14:22

ocean schreef: Als ze er op zitten de steentjes en goedgedroogd zijn ga ik met het onderdeeltje nog wel op de tafel slaan ofzo om te kijken of er nog steentjes loslaten. :)
Ik zie het helemaal voor me :lol: :lol: :lol:
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » do 20 jan 2005 14:40

miekel schreef:
ocean schreef: Als ze er op zitten de steentjes en goedgedroogd zijn ga ik met het onderdeeltje nog wel op de tafel slaan ofzo om te kijken of er nog steentjes loslaten. :)
Ik zie het helemaal voor me :lol: :lol: :lol:
Ik ook!!!! :-DD :-DD :-DD
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » do 20 jan 2005 17:44

Ik ga morgen kijken of ik die UHU kan kopen. Er zit een modelbouw(gedoe)winkeltje achter mijn huis. Misschien verkopen zij het wel. Ik ben die oranje en roze van hasulith ook wel een zat. Je moet onwijs goed controleren of alles wel blijft zitten. En secondelijm geeft weer die vervelende witte waas.
Groetjes, Danielle

nessy
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door nessy » do 20 jan 2005 19:07

AfbeeldingHahahaha....lachen zeg! Ik zie het ook al helemaal voor me!
Ik gebruik zelf wel gewoon sieradenlijm, lekkere dikke klodders!!! :wink: Wat er teveel aanzit, haal ik er na het drogen weer vanaf.
Secondenlijm voelt ook niet zo fijn aan je vingers.... :? Die sieradenlijm kan je er gewoon lekker afpulleken, net als die sterke lijm van de basisschool, hihihihi :D
Greetz Nessy

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » vr 21 jan 2005 21:31

Nog even een vraagje voor Miekel:

Ik ben net bij een modelbouw winkeltje geweest en daar hadden ze UHU. Hij raade het me alleen erg af omdat het een droog tijd heeft van 10 tot 15 uur !!!

Het was een kleine verpakking met verschillende kleuren groen. En er staan 2 tubes op afgebeeld. Is deze ook die jij hebt ?? Prijs was ongeveer 5 euro.

Hijkwam meteen met allerlei goede "alternatieven" van 2 componentene lijmpjes, ook stukken duurder :)

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » vr 21 jan 2005 22:45

patericia schreef:Nog even een vraagje voor Miekel:

Ik ben net bij een modelbouw winkeltje geweest en daar hadden ze UHU. Hij raade het me alleen erg af omdat het een droog tijd heeft van 10 tot 15 uur !!!

Het was een kleine verpakking met verschillende kleuren groen. En er staan 2 tubes op afgebeeld. Is deze ook die jij hebt ?? Prijs was ongeveer 5 euro.

Hijkwam meteen met allerlei goede "alternatieven" van 2 componentene lijmpjes, ook stukken duurder :)
Klopt die gebruik ik ook! De droogtijd is inderdaad lang maar na ongeveer een uur zit het wel redelijk goed op z'n plek en dan is het een kwestie van lekker laten drogen. Of dus in de oven als je geen geduld hebt :wink: Het hoeft toch niet perse snel te drogen :!:
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » za 22 jan 2005 10:50

Ik heb een paar kleine steentjes geplakt met strass 244 en dat laat ik ook een hele dag drogen voordat ik er iets mee maak. Doen jullie dat dan niet? :?

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 23 jan 2005 11:48

Miss B schreef:Ik heb een paar kleine steentjes geplakt met strass 244 en dat laat ik ook een hele dag drogen voordat ik er iets mee maak. Doen jullie dat dan niet? :?
Ik wel iig! Ik plak 's avonds en dan ga ik er de volgende dag mee aan de slag.
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gesloten