nylondraad afwerken
- Angelique06
- Bead Starter
- Contacteer:
- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik werk niet af met knijpkraaltjes. Ik knoop een enkele knoop heel stevig en doe er dan een beetje sieradenlijm op (roze tube! met puntje prikkertje, echt heel weinig) en knoop daarna nog 2 knopen. Daarna stukkie terug door de kralen.Met een beetje geluk en handigheid kan je het knoopje nog door een kraaltje heen terug trekken. Deze techniek heb ik uit het boekje Kralenmagie en aangezien ik geen knijpkraaltjes in huis had, heb ik dat dus maar opgevolgd. En het bevalt me wel.
liefs,
Naomi
Naomi
Ik was heel benieuwd naar oplossingen voor dit probleem maar ik vrees dat ik er niet aan uit kan: knijpkraal, mooie parel, knijpkraal, er dan weer door???
Ik snap 't echt niet... Ik werk wel met zo'n kalotjes, of hoe heet dat (zo'n 'bolletje' in twee helften dat je over de knijpkraal dichtduwt zodat de knijpkraal verborgen is) en ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal daarin geraakt... Hoe doen jullie dat dan? Hoe bevestigen jullie je draad aan het slotje? En zo'n nagellak, helpt dat echt? ik heb 't ook al met lijm geprobeerd maar dat lukte niet echt goed...
Groetjes...
Groetjes...