Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
-
Pienjo
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door Pienjo » wo 12 mei 2004 12:52
Jacqie schreef:Ja Hennie, ik had er ook idd een paar gemaakt, ze zijn vrijwel allemaal afgebroken, durfde de overige geeneens meer te laten zien voor de verkoop. Het zal je gebeuren dat er iemand er mee terug komt. De ringnaad is erg slecht van kwaliteit.
wat breekt persies af???
-
hennie
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door hennie » wo 12 mei 2004 18:01
Het zeefje ( dat rondje met gaatjes) zit vast gelijmd/gesoldeerd op de ring ( dat wat je om je vinger schuift). Het zeefje breekt heel gemakkelijk af, je houdt dan een metalen ring over waar je dus niets aan hebt. Ik heb de andere ringen van te voren getest-even aan getrokken- en ze braken allemaal af. Voor mij dus geen ringen met zeefjes meer.
-
Pienjo
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door Pienjo » wo 12 mei 2004 18:09
hennie schreef:Het zeefje ( dat rondje met gaatjes) zit vast gelijmd/gesoldeerd op de ring ( dat wat je om je vinger schuift). Het zeefje breekt heel gemakkelijk af, je houdt dan een metalen ring over waar je dus niets aan hebt. Ik heb de andere ringen van te voren getest-even aan getrokken- en ze braken allemaal af. Voor mij dus geen ringen met zeefjes meer.
owjeej.... maar eens uitproberen voor ik er speciaal kralen voor ga kopen...