Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » do 20 mar 2003 19:41
-
Marlies
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Marlies » vr 21 mar 2003 11:22
Ik heb deze bij ons in Oss gehaald en ik dacht dat ik ze afgelopen zaterdag ook bij Pro-Art heb zien hangen voor dezelfde prijs.
Ennuh Marieke, had je dat woensdag maar geweten he!!!
hihihi
Veel liefs,
Marlies
-
Marieke
- Bead Fan
Bericht
door Marieke » vr 21 mar 2003 19:49
Hi Marlies,
ik kom vast nog wel een keertje in Oss

Waar heb je precies die draad gekocht, dan ga ik het dan eventjes halen. Ik ben bij 2 winkels geweest waar ze kralen verkopen, de Kwast & een andere hobbyzaak in het centrum (volgens Heidi zat hij er nog niet zo lang) Ze hebben trouwens bij de Xenos in Oss hele grappige kralensnoertjes met kleine kraaltjes inn verschillende kleuren paars voor 0,89 euro voor ongveer een meter kraaltjes. Ga denk ik volgende keer nog maar een paar van die snoertjes halen.
knuffel Marieke
-
Marlies
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Marlies » vr 21 mar 2003 21:54
Klopt ja, bij die tweede hobbyzaak (Discovery) waar jij dus blijkbaar bent geweest heb ik dat spiraaldraad gehaald, alleen nu is het op maar komt deze week wee binnen als het goed is. Ikl geef daar trouwens ook workshops.
Ik heb die dingen gezien bij xenos, alleen ik werk niet zo heel veel met kleine kraaltjes.
Veel liefs,
Marlies
-
Marieke
- Bead Fan
Bericht
door Marieke » vr 21 mar 2003 22:16
Hihi, ik zag al een bord staan dat er sieradenworkshops gegeven worden daar & vroeg me af of jij daarachter zat. Grappig!!!! Ze hebben in die winkel echt hele leuke kraaltjes (die kleine doosjes van rayher zijn echt mooi). Hoe duur zijn die workshops die je geeft trouwens?!?
knuffel Marieke
-
Marlies
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Marlies » za 22 mar 2003 11:46
Hi Marieke,
De workshops zijn € 30,00 = 4 lessen dus € 7,50 per les. De materiaal moeten ze zelf aanschaffen, maar ze hebben dan 20 % korting in de winkel. De kralen van Rayher zijn mooi ja, het meeste want je daar kunt vinden heb ik aangegeven ook voor de workshops en ook omdat er weining in Oss is op dat gebied.
Trouwens als je nog eens in Oss bent kun je ook naar Jeanette fournituren gaan en die zit schuin tegenover het postkantoor (Toko en bakkerij Lamers zitten daar ook) vraag maar aan Heidi die weet vast wel waar het is. Ze verkopen daar ook best veel (voor een fournituren zaakje dan) losse kralen, hangers en al die rekken van Guttherman heeft zij wel.
Veel liefs,
Marlies
-
Marieke
- Bead Fan
Bericht
door Marieke » za 22 mar 2003 15:53
Oke, ik zal het proberen te onthouden. Thanks voor de tip...
knuffel Marieke
-
Marlies
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Marlies » ma 24 mar 2003 11:56
Graag gedaan

Veel liefs,
Marlies