Da's ook nog een idee ... een noodgeval-idee. 'Gewoon' zo'n staafjes-kraaltje er in plakken! Hou het in m'n hoofd! Dank je wel!marja! schreef:Is het niet mogelijk om het gat van de grote kraal te verkleinen?
Ik weet niet hoe groot het gat precies is, maar misschien kun je er een staafjes kraal in doen. Zo'n glazen staafje zal wel te dik zijn gok ik, maar ik heb wel eens metalen buisjes gehad van ongeveer 1/1,5 mm dik en nog geen centimeter lang. Zoiets zou misschien moeten passen?
Als je de buitenkant van zo'n staafje insmeert met lijm, kun je ze in de grote kraal plakken.
Ik roep ook maar wat hoor
groot verwerken in piepklein ... welk draad?
Groetjes Wendy
Voor de geïnteresseerden onder u ... na uitgebreid testen zijn wij tot de volgende oplossing gekomen ...
Ik ga inderdaad stukjes rijgen in die spiraal herringbone en rijg uiteindelijk de hele handel aan elkaar met staaldraad of acculondraad zo u wil.
Voordat ik de grote kraal achter de spiraal rijg 'gooi' ik er een spacertje tussen en nog een kraal ... en misschien nog een spacertje ... en dan twee staafjeskralen en dan de grote kraal over die staafjeskralen. Dat past makkelijk en de grote kraal bungelt dan niet meer op het dunne staaldraad. Enne ... de staafjeskralen hoeven niet in de grote kraal vastgeplakt. Gelukkig ... de grote blijft dus geheel in tact. Awel dames, ik heb zo'n beetje van al jullie suggesties wel iets gebruikt! Dank jullie wel!
Ik ga inderdaad stukjes rijgen in die spiraal herringbone en rijg uiteindelijk de hele handel aan elkaar met staaldraad of acculondraad zo u wil.
Groetjes Wendy
- dutch_dayz
- Bead Producer
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
Wat leuk dat jullie zo benieuwd zijn! Heb ik het zo spannend gemaakt?! 
Ben zojuist aan het fotograferen gegaan en de ketting snel bij 'eigen creaties' geplaatst!
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?p=287210#287210" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank voor jullie belangstelling! Is echt leuk!
Ben zojuist aan het fotograferen gegaan en de ketting snel bij 'eigen creaties' geplaatst!
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?p=287210#287210" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank voor jullie belangstelling! Is echt leuk!
Groetjes Wendy
mooie ketting
Na alle reacties van iedereen was ik ook wel benieuwd hoe die ketting er nu uit ging zien. Maar complimenten hoor, hij ziet er geweldig uit.