Soms wel wat 'kinderachtige ideetjes' (zoals die ring met koper en triplex : zonnetje in de zee...) maar verder leuk om naar te kijken!
Teleac cursus sieraden maken
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
poing schreef:Wat nou, kinderachtig, check this out: http://www.inekeotte.nl/template2.php?p ... elamineerd
Dat met dat giethars wil ik zo graag gaan proberen.
Misschien volgende week toch maar eens met mijn zwager gaan praten,
die kan mallen uitfreezen en had nog een pot (fabriek) giethars staan. Eens kijken of we een leuk malletje kunnen ontwerpen voor op de freezbank.
Carina
Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
violetmoon_17 schreef:poing schreef:Wat nou, kinderachtig, check this out: http://www.inekeotte.nl/template2.php?p ... elamineerd
Misschien volgende week toch maar eens met mijn zwager gaan praten,die kan mallen uitfreezen en had nog een pot (fabriek) giethars staan.
Eens kijken of we een leuk malletje kunnen ontwerpen voor op de freezbank.
Harstikke leuk toch? Je moet gewoon even je fantasie gebruiken. Wat ze op tv deden vond ik minder maar dit is echt heel leuk.
Dat met giethars heb ik geprobeerd.
Ik heb een fles gekocht en daarbij moest dan een paar druppels van iets anders (ik weet even niet hoe het heet). Maar dat moet heel precies. Het was dus mislukt, veel te zacht en te kleverig en wilde niet hard worden.
Ik heb jaren geleden het ook eens gedaan met een compleet pakket. Daar had je maar 1 fles en het was een kwestie van gieten, uitharden en klaar. Maar dat kan ik nog nergens vinden. Heel leuk om te doen met bijv. gedroogde bloemen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik geloof dat de hars die mijn zwager heeft ook uit twee componenten bestaat.Romantica schreef:violetmoon_17 schreef:poing schreef: Wat nou, kinderachtig, check this out: http://www.inekeotte.nl/template2.php?p ... elamineerd
Misschien volgende week toch maar eens met mijn zwager gaan praten,die kan mallen uitfreezen en had nog een pot (fabriek) giethars staan.
Eens kijken of we een leuk malletje kunnen ontwerpen voor op de freezbank.
Harstikke leuk toch? Je moet gewoon even je fantasie gebruiken. Wat ze op tv deden vond ik minder maar dit is echt heel leuk.
Dat met giethars heb ik geprobeerd.
Ik heb een fles gekocht en daarbij moest dan een paar druppels van iets anders (ik weet even niet hoe het heet). Maar dat moet heel precies. Het was dus mislukt, veel te zacht en te kleverig en wilde niet hard worden.
Ik heb jaren geleden het ook eens gedaan met een compleet pakket. Daar had je maar 1 fles en het was een kwestie van gieten, uitharden en klaar. Maar dat kan ik nog nergens vinden. Heel leuk om te doen met bijv. gedroogde bloemen.
Ik heb het er met hem al een keertje over gehad, en hij vond het toen eigenlijk wel een leuk idee.
Ook hadden we het over onderdelen uitfrezen op een freesbank, of foto's en zo etsen op metaal. Hij heeft genoeg afval van aluminium, koper en rvs liggen.

En dan hoeft hij niet allemaal weg te gooien
Carina
Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
Je moet niet in een keer een heel ding gieten. Je moet elke keer een klein stukje/laagje gieten en dan wachten toto dat bijna droog is en dan de volgende laag erop. Anders wordt het nooit goed drog/hard. Blijft het kleverig. Dat is waarschijnlijk bij jou gebeurd Romantica. Het spul wat je erbij moet gooien is een verharder.
groetjes Sannie.
- Doornroosje
- Bead Fan
-
Wicked Flower
- Bead Dreamer
- Contacteer:
- Doornroosje
- Bead Fan
-
Kralenimpressie
- Bead Fan