pffffff wie kan me helpen
- mir
- Bead Designer
- Contacteer:
Hoi allemaal
Een hele goeie vriendin van mij gaat op 22 january trouwn en heeft aan mij gevraagd of ik haar ketting wil maken.Heel leuk natuurlijk maar ik weet toch niet wat? Ik heb er al een paar gemaakt maar die staan niet mooi bij haar jurk.Ze trouwt in het bordo en wil een ketting die aan de voorkant net iets langer is dus eigen lijk een soort punt.Snappen jullie wat ik bedoel of niet.Wie o wie kan me helpen.Heb ook al gezocht op zoek site's
gr mirjam
Een hele goeie vriendin van mij gaat op 22 january trouwn en heeft aan mij gevraagd of ik haar ketting wil maken.Heel leuk natuurlijk maar ik weet toch niet wat? Ik heb er al een paar gemaakt maar die staan niet mooi bij haar jurk.Ze trouwt in het bordo en wil een ketting die aan de voorkant net iets langer is dus eigen lijk een soort punt.Snappen jullie wat ik bedoel of niet.Wie o wie kan me helpen.Heb ook al gezocht op zoek site's
gr mirjam
misschien zoiets: http://www.creadream.nl/vb/kettelen/swa ... ngergr.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ?
ik verplaats dit wel naar technieken, wel handig voor andere personen ook.
ik verplaats dit wel naar technieken, wel handig voor andere personen ook.

- mir
- Bead Designer
- Contacteer:
Alvast bedankt voor jullie reactie's en wacht met smart op nog meer tips.Ik heb helaas geen foto van de jurk (heb hem wel gezien)Ik heb alleen een stukje stof voor de kleur en ze wil alleen maar kralen en geen metaal ertussen.De netting ketting van henny lijkt me wel wat dus ik denk dat ik alvast op zoek ga na kralen(volgens mij facet)in de kleur bordo
Als iemand nog meer tips heeft heel graag
gr mirjam
Als iemand nog meer tips heeft heel graag
gr mirjam
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
hier nog een paar suggesties, weet niet of je het wat vindt en ik heb niet naar de kleur gekeken
voor alle duidelijkheid: deze heb ik niet zelf gemaakt, zijn gewoon plaatjes die ik via google heb gevonden en ik dacht dat mir [of iemand anders] daar misschien wat inspiratie van kan krijgen...

voor alle duidelijkheid: deze heb ik niet zelf gemaakt, zijn gewoon plaatjes die ik via google heb gevonden en ik dacht dat mir [of iemand anders] daar misschien wat inspiratie van kan krijgen...

Laatst gewijzigd door 100%Kraal op vr 26 nov 2004 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
vanwegen de "enorme" belangstelling ga ik even kijken of ik het patroon van de zwarte, de blauwe en de paarse van het halsje kan verzinnen. Zo gauw ik iets heb zet ik het op het forum, mag Sandra het op kralen.com plaatsen als ze dat wil. Ok?
-xxx-
Dagmar
Dagmar