ringen swarovski

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
Lies
Bead Fan
ringen swarovski

Bericht door Lies » ma 25 aug 2003 13:38

Hallo,

Als jullie ringen maken, gebruiken jullie dan meestal gewone facetkralen of swarovski facetkralen (wel duurder)?
En welke grootte van factekralen gebruiken jullie?
En waar kan je gemakkelijk de kleinere factekralen vinden, want die zijn toch wel moeilijk te vinden.

Groetjes

silvie
Bead Discoverer

Bericht door silvie » ma 25 aug 2003 15:45

Ik gebruik meestal de swarovski's. hangt af welk model ik wil voor de grote van de facetkraal. Ik zie dat je ook in Belgi? woont, ik weet niet uit welke streek je afkomstig bent maar in Halle is een winkel 't Sterretje en die verkoopt ook de kleine facetkralen. Die heeft heel veel parels. En wanneer je in het groot aankoopt krijg je nog een extra korting ook. En een zeer vriendelijke bediening.
:lol:
Groetjes

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 25 aug 2003 19:32

Ik gebruik vaak goedkopere facetkralen, aangezien ik de facetkralen meestal als 'bodem' gebruik. De toupies zijn dan swarowski. Ik gebruik bijna altijd 4 mm.

Silvie, zou je mij dat adres van dat winkeltje in Halle eens willen mailen aub?

silvie
Bead Discoverer

Bericht door silvie » ma 25 aug 2003 21:31

voor katskralen

Ik heb in een email het adres gezet. hopelijk heb je deze goed aangekregen.
Groetjes

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 25 aug 2003 22:02

Ja hoor, dankjewel. heb nu geen zin om de gegevens van mijn kralenwinkel op te sturen, maar zal dat zeker nog doen. Het is in Leuven, als je een wagen hebt lijkt me dat niet zover van Halle.
Ik ga eens zien wie ik kan omkopen om met mij eens naar Halle te rijden :twisted:

kathleen
Bead Anonymous
Contacteer:

Bericht door kathleen » di 26 aug 2003 19:04

Hallo Silvie en katskralen,

Ik koop mijn swarovski's bij Art-home in Ukkel. Ik werk ook meestal met 4mm kraaltjes. Ik betaal 22,32 eur voor 100 fact (swarovski) en 25 eur voor 200 toupietjes. Je krijgt er 15% korting indien je voor 250 eur koopt. Zijn jullie adresjes interessanter? Dan mag je 't mij altijd laten weten :)

groetjes, Kath.

Gesloten