Vlechten

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
Sofieke
Bead Fanatic
Vlechten

Bericht door Sofieke » za 23 aug 2003 16:09

is het mogelijk, dat als je kralen vlecht dat het te dik wordt als armband ofzo.

Heeft iemand daar ervaring mee?

Groetjes Sofie

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » za 23 aug 2003 16:32

Dat valt te zien welke kralen je gebruikt. Met rocailles (die kleine kraaltjes) kan je heel goed een armband vlechten en hij is dan helemaal niet te dik. Bovendien is dat iets persoonlijks he, Als je bijvoorbeeld 21 draden vlecht vind ik het persoonlijk nog niet te dik (is in proportie met mijn lichaam :lol: ), terwijl het voor een ander veel te groot is.

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » ma 25 aug 2003 14:38

Hoi,

Beetje late reactie, maar ik lees het bericht nu pas. Ik heb een keer met kleine glaskraaltjes gevlochten en die armband viel dus echt helemaal uit elkaar. Misschien dat ik iets niet goed heb gedaan of verkeerd draad had gebruikt, maar ik had hem weer helemaal uit elkaar gehaald.
Liefs Carola

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » ma 25 aug 2003 14:52

Ik heb 2 armbanden met 3 staaldraden gevlochten...t ziet er best leuk uit, tis even priegelen maar dan heb je ook wat! Maak ze wel iets langer als je eigen arm...want anders ziet t niet lekker

Gesloten