Zwart of wit?
- Inge-kraal
- Bead Reader
Hoi allemaal,
Ik heb een opdracht gekregen om voor een mevrouw een ketting te haken met zwart/wit tinten. Nou vroeg ik me af, zouden jullie voor het staaldraad wit of zwart pakken. Ik ben namelijk een beetje bang dat het bij zwart erg donker uitpakt en bij wit juist erg licht. Misschien moet ik de ene kleur draad pakken en de andere kleur kralen er juist wat meer opdoen....? Hebben jullie een goed idee? Alvast bedankt!
Liefs,
Inge
Ik heb een opdracht gekregen om voor een mevrouw een ketting te haken met zwart/wit tinten. Nou vroeg ik me af, zouden jullie voor het staaldraad wit of zwart pakken. Ik ben namelijk een beetje bang dat het bij zwart erg donker uitpakt en bij wit juist erg licht. Misschien moet ik de ene kleur draad pakken en de andere kleur kralen er juist wat meer opdoen....? Hebben jullie een goed idee? Alvast bedankt!
Liefs,
Inge
goh lastig inderdaad...als ik me probeer voor te stellen hoe het eruit zal zien, vraag ik me af of het bij 'witte-draad' ketting vooral de witte draad op zal vallen en of bij 'zwarte-draad' ketting de aandacht meer naar de witte kralen gaat....maar je wil natuurlijk beide kleuren haken...
kan ook misschien evt 2 rijen haken en die om elkaar heen draaien? wat ook leuk is, is draad door de 2 rijen heen rijgen, zodat de 2 rijen stevig tegen elkaar aan blijven en het dus 1 geheel wordt.
kan ook misschien evt 2 rijen haken en die om elkaar heen draaien? wat ook leuk is, is draad door de 2 rijen heen rijgen, zodat de 2 rijen stevig tegen elkaar aan blijven en het dus 1 geheel wordt.
- Inge-kraal
- Bead Reader
Bedankt!
Bedankt allemaal voor jullie adviezen. Ik heb uiteindelijk voor de zilver/grijze draad gekozen en het is echt geworden wat ik wilde

- Inge-kraal
- Bead Reader
Euhhh, ja ik wil 'm wel laten zien, heb er ook een digitale foto van gemaakt, maar hoe ik die hier op 't forum krijg...
Ik heb namelijk de fotos nog niet eens op mn computer staan, mn vader zet ze altijd vanaf de digitale camera op zijn computer, maar ik zal eens even kijken of ik ze ook hier op de computer kan krijgen.
Inge