Hallo allemaal,
Weet iemand waar ik online tutorials kan vinden voor dit soort hangers?
http://www.gildadesign.com/1/coll163.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Monica
Pendant/hangers
je kunt om kralen heenrijgen via bijvoorbeeld de techniek peyote stitch, ik denk dat hennie wel wat links weet waar je daar uitleg over kan vinden. maar deze voorbeeld is volgens mij iets anders. ik heb het idee dat ze een kettelstifje in de grote blauwe kralen hebben gedaan en daar dan dus doorheen rijgt. dus dat de rijgtechniek eenvoudig met 1 draad is en dat ze de draad om de kralen heen heb geregen door het door de rondjes van een kettelstifje te rijgen. kan zijn dat ik het fout heb, maar als het zo is vind ik het wel een leuke truc.
Volgens mij rijgt ze zilverdraad eromheen waar ze kraaltjes oprijgt, de kralen ertussen zet ze dan ook weer vast met draad. Ik ben de laatste tijd met deze techniek bezig en het is heel leuk, je zit wel even te puzzelen, passen en meten. Ik ben net terug van vakantie dus heb ontzettend veel te lezen en heb nog veel andere dingen te doen. Dus als er iemand is die geen reactie van mij heeft gekregen dan weet je waar het aan ligt. Sandra ik wil je t.z.t de foto's van mijn kettingen wel sturen. E?n staat al op je site maar die foto is niet zo mooi, ik heb nu een mooiere.