haarspelden

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
MarianP
Bead Starter
haarspelden

Bericht door MarianP » za 09 aug 2003 21:57

Hoi meiden,
zoals jullie misschien gelezen hebben, ga ik volgend jaar trouwen. :(L) Nu wil ik geen hoed of sluier, maar zou wel graag een mooie speld of kam in mijn haar willen hebben met strass en/of kraaltjes. :engel:
Heeft ??n van jullie enig idee hoe ik deze zelf kan maken of weet iemand een site waarop ik voorbeelden kan vinden?
alvast bedankt!
groetjes, Marian

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » za 09 aug 2003 22:04

Hoi Marian,
Ik was net mijn de berichtjes op het forum aan het nalezen en zag een website staan met enkele voorbeelden op, ze zijn wel heel simpel, maar misschien brengt het inspiratie.
Zelf vind ik zo'n kam het mooiste, misschien kan je met "uitsteeksels" werken en aan elk uiteinde wat kraaltjes rijgen... Het is maar een idee...
Dit is dus de site : http://charlynnhayes.com/showproductlis ... t=8&page=1
Kralengroetjes, Saartje :lol:

MarianP
Bead Starter

Bericht door MarianP » di 12 aug 2003 19:06

bedankt Saartje, ik had inderdaad ook al op die site zitten kijken, maar echt trouwspelden staan daar niet bij.
Ik denk dat ik maar gewoon in de trouwmagazines moet kijken voor voorbeelden
groetjes, Marian

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » zo 28 dec 2003 13:39

Hoi,

je berichtje is al van een hele tijd geleden, maar misschien kan ik je toch nog een tip geven.

Je kunt makkelijk zelf haarspelden maken door een mooie filigraan plaat op een haarklem te plakken. (filigraan platen kom ik nogal eens op de markt tegen).

Deze kun je dan in de stijl van je jurk en met bijpassende kleurtjes beplakken met swarovski, pareltjes ed.

Ik heb zelf al een aantal haarspelden en speldjes gemaakt.

http://www.fammudde.com/ravina

Mogelijkheden genoeg!

Succes ermee!!!

groetjes,

Naomi

ps, mocht de site het niet doen, probeer het dan later nog eens. Ze zijn hem nl. aan het verbouwen.

Gesloten