Wie kan mij iets vertellen over emaileren?? Of werken met verfpoeder wat een emaile-effect geeft!
Ik kwam materiaal tegen van Efcocolor. Verschillende soorten verfpoeder, een soort oventje op waxinelichtjes en onbewerkte metalen en koperen plaatjes. Voor ik me er weer helemaal in stort wil ik graag weten of dit echt iets is? Ik vond de voorbeeldjes die erbij stonden er nog al kinderlijk uitzien. Ik weet echt helemaal niks van emaileren....dus alle info is heel erg welkom. Thanx...........!!!!
Emaileren
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
-
karen
emailleren
Hoi Petra,
Ik ga in september verder met mijn cursus edelsmeden en ben vast van plan veel te gaan emailleren. Ik weet wel dat het in een heel klein zeer heet oventje gaat, maar verder heb ik me er eigenlijk nog niet in verdiept.
Op de site enamellers.nl kun je er meer info over vinden en kun je ook materiaal bestellen.
Groet,
Karen
Ik ga in september verder met mijn cursus edelsmeden en ben vast van plan veel te gaan emailleren. Ik weet wel dat het in een heel klein zeer heet oventje gaat, maar verder heb ik me er eigenlijk nog niet in verdiept.
Op de site enamellers.nl kun je er meer info over vinden en kun je ook materiaal bestellen.
Groet,
Karen
-
Annemieke
- Bead Believer
- Contacteer:
Je bedoelt zeker Ben van Helden? Ja die ken ik, tenminste zijn site dan natuurlijk. Het lijkt me helemaal te wow maar ja, tijd en geld!
Ik twijfel nog, wil wel graag maar eigenlijk ook liever niet alleen en zal ik het wel doen....
Twijfels, twijfels en nog eens twijfels!
Als ik nu eens een paar miljoen won in de staatsloterij!!! Dan wist ik het wel....
Ik twijfel nog, wil wel graag maar eigenlijk ook liever niet alleen en zal ik het wel doen....
Twijfels, twijfels en nog eens twijfels!
Als ik nu eens een paar miljoen won in de staatsloterij!!! Dan wist ik het wel....
Met die verfpoeder (geeft een emaile-effect en is dus geen echt emaile) schijnt het in een huis, tuin en keukenoven te kunnen of op zo'n oventje met waxinelichtjes. En daar ben ik dus vooral benieuwd naar omdat het eenvoudig thuis te doen is.
Ik ga zelf ook een cursus edelsmeden doen.....kan daar misschien wel verder informeren maar gaat pas in september van start. Dus alle info blijft welkom. Deze cursus wordt overigens bij e Stichting Kunstzinnige Vorming Rotterdam gegeven (SKVR).
Ik ga zelf ook een cursus edelsmeden doen.....kan daar misschien wel verder informeren maar gaat pas in september van start. Dus alle info blijft welkom. Deze cursus wordt overigens bij e Stichting Kunstzinnige Vorming Rotterdam gegeven (SKVR).