Lengte armbandjes
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Hoi hoi,
Ik weet niet of dit het juiste kopje is om mijn vraag te stellen maae ik doe het toch maar.
Ik heb een verzoekje gekregen voor het maken van een armband voor een meisje van 6.
Nu heb ik alleen geen idee hoelang/groot ik de armband moet maken.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee of een dochter/zoon van die leeftijd zodat die de maat kan meten.
Groetjes Dieuwertje
Ik weet niet of dit het juiste kopje is om mijn vraag te stellen maae ik doe het toch maar.
Ik heb een verzoekje gekregen voor het maken van een armband voor een meisje van 6.
Nu heb ik alleen geen idee hoelang/groot ik de armband moet maken.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee of een dochter/zoon van die leeftijd zodat die de maat kan meten.
Groetjes Dieuwertje
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
Hoi,
Toevallig heb ik net zo'n opdracht gekregen. Alleen kon ik het niet opmeten, omdat dat meisje in Spanje woont.
Ik maak mijn armbanden altijd 20 cm, voor een kind ong. 15 cm. Ik meet het zelf af op mijn eigen pols, ik heb n.l. nogal slanke polsen. Als hij bij mij net niet past, is het een kindermaat.
Zijn ze jonger dan 5 jaar, dan houd ik 10 a 12 cm aan.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt...
Toevallig heb ik net zo'n opdracht gekregen. Alleen kon ik het niet opmeten, omdat dat meisje in Spanje woont.
Ik maak mijn armbanden altijd 20 cm, voor een kind ong. 15 cm. Ik meet het zelf af op mijn eigen pols, ik heb n.l. nogal slanke polsen. Als hij bij mij net niet past, is het een kindermaat.
Zijn ze jonger dan 5 jaar, dan houd ik 10 a 12 cm aan.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt...

Groetjes, Miriam.
kinderarmbandje
Hallo
, Als je gaat rijgen kan je misschien beter elastiek gebruiken of bij kettelen een klein verlengstukje, want je hebt verschillende maten kindertjes van slank tot stevig, blijft altijd moeilijk.
maar dan heb je wel een uitgangspunt nodig, maar daar kan ik je helaas niet aan helpen.
Succes Conny

Succes Conny
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
MarianP schreef:Mijn nichtje van 6 is toevallig hier! ik ga gelijk even meten.......![]()
Haar pols is 13 cm omtrek en ik heb de centimeter op 15 centimeter gehouden en dan kan het armbandje precies niet van haar pols afvallen!
Ze heeft een normaal gemiddeld postuur, dus ik zou het op 15 cm. houden!
Hoi Marian,
Heel erg bedankt voor je hulp.
Morgen ga ik de kraaltjes uitzoeken bij Kraaloog.
Groetjes Dieuwertje
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer: