probleem: draaiende tussenzetsels...
hallo allemaal,
Ik zit met een probleempje en ik hoop dat iemand de oplossing voor me heeft.
Ik had het idee om een ketting te maken van allemaal tussenzetsels (ronde voor een swarovski plakker met twee oogjes) en dan bedeltjes er tussen te hangen
dus:
tussenzetsel oogje tussenzetsel en dan aan het oogje een bedel hangen...
Als het ligt ziet het er heel mooi uit,maar als ik de ketting vervolgens omdoe of oppak gaan alle tussenzetselss draaien...
Hoe voorkom ik dit????
HELP!!!!!
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjs, Petra
Ik zit met een probleempje en ik hoop dat iemand de oplossing voor me heeft.
Ik had het idee om een ketting te maken van allemaal tussenzetsels (ronde voor een swarovski plakker met twee oogjes) en dan bedeltjes er tussen te hangen
dus:
tussenzetsel oogje tussenzetsel en dan aan het oogje een bedel hangen...
Als het ligt ziet het er heel mooi uit,maar als ik de ketting vervolgens omdoe of oppak gaan alle tussenzetselss draaien...
Hoe voorkom ik dit????
HELP!!!!!
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjs, Petra
-
Gast
Met dubbelzijdige tussenzetsels heb je er ook geen last van. Hoe je tussenzetsels ook draaien, je blijft altijd de swarovski-steentjes zien.
Als ik enkelzijdige tussenzetsels gebruik, doe ik altijd een klein geketteld stukje ertussen met bijvoorbeeld een klein facet-kraaltje. Dat glimt net zo mooi als de tussenzetsels maar zorgt ervoor dat ze een beetje beter op hun plaats blijven.
Ook kan je proberen de bedels aan de tussenzetsels te hangen i.p.v. aan de tussenringetjes. Door het gewicht blijven ze waarschijnlijk beter zitten.
Maar eerlijk is eerlijk: het blijft moeilijk!
Als ik enkelzijdige tussenzetsels gebruik, doe ik altijd een klein geketteld stukje ertussen met bijvoorbeeld een klein facet-kraaltje. Dat glimt net zo mooi als de tussenzetsels maar zorgt ervoor dat ze een beetje beter op hun plaats blijven.
Ook kan je proberen de bedels aan de tussenzetsels te hangen i.p.v. aan de tussenringetjes. Door het gewicht blijven ze waarschijnlijk beter zitten.
Maar eerlijk is eerlijk: het blijft moeilijk!
groetjes, Marian