tienerarmbanden
-
- Bead Starter
- Contacteer:
Hoi iedereen
Ik heb een vraag gekregen om enkele tienerarmbanden te maken, heeft er iemand een idee ??
Tips zijn welkom
Groetjes
Lin
Ik heb een vraag gekregen om enkele tienerarmbanden te maken, heeft er iemand een idee ??
Tips zijn welkom
Groetjes
Lin
Waar men van houdt, is natuurlijk verschillend, je zou uit kunnen gaan van de modekleuren. Grote kralen gecombineerd met wat kleinere kralen of mooie tussenzetsels gebruiken.
Of kijk hier op het forum eens bij de eigen creaties, misschien brengt je dat op ideetjes...
http://www.netalsindefilm.nl" onclick="window.open(this.href);return false; daar vind je ook mooie sieraden terug die je als inspiratiebron kunt gebruiken.
Veel succes ermee!
Of kijk hier op het forum eens bij de eigen creaties, misschien brengt je dat op ideetjes...
http://www.netalsindefilm.nl" onclick="window.open(this.href);return false; daar vind je ook mooie sieraden terug die je als inspiratiebron kunt gebruiken.
Veel succes ermee!
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

-
- Bead Addict
- Contacteer:
ik ben 33 maar vind ze ook GEWELDIGbeginner schreef:ik kan me voorstellen dat tieners de sieraden van denzign leuk vinden
JAAAAA....!!!
die zijn echt fantastisch..!!
nog veel meer hoor, maar die van denzign zijn echt zoo fantastisch..
(lees: ik ben dus een tiener he.. voor het geval jullie denken..)

Groetjes Kruimel
- mmc
- Bead Believer
- Contacteer:
ik wilde geen reclame maken, maar er zijn natuurlijk ook tieners die van rustig en simpel houden.
ben zelf geen tiener meer (al bijna dertiger) maar vind ook beide stijlen leuk ligt aan het weer, mijn stemming wat ik die dag ga doen enz. dat zal niet veel schelen met tieners denk ik.
ook hun smaken verschillen nogal
ben zelf geen tiener meer (al bijna dertiger) maar vind ook beide stijlen leuk ligt aan het weer, mijn stemming wat ik die dag ga doen enz. dat zal niet veel schelen met tieners denk ik.
ook hun smaken verschillen nogal
haha.. ja.. en het moet ook makkelijk uit te doen zijn.. (met de gym..St?phanie schreef:Ik ben ook een tieneren smaken verschillen gewoon heel erg! Ik hou zelf van iets simpels of jasseron met veel kleurtjes. Het moet vooral makkelijk draagbaar zijn als je naar school gaat, want anders zit ie in de weg met het schrijven
.

ik doe daar altijd kei lang over.. om al me sieraden uit te doen.. :S.. en daarna weer om.. maar dat doe ik meestal in de volgende les