ik wilde beginnen met wire and wire dus zo'n bord gekocht en draad. Leuk want dan kan ik een partoontje afwisselen met een gekettelde kraal. Nu zie ik dus nergens het dunne draad wat ik heb. Ik heb 28 gauge, dus heel erg dun. Is dit wel geschikt voor wire and wire en kan ik er ook een kraaltje meer kettelen, want anders krijg ik allemaal verschillende kleuren draad. Wie o wie heeft de antwoorden?
Hartstikke bedankt voor de antwoorden!
liefs rianne
wire and wire
ik neem aan dat je een wire artist heb gekocht?
er zijn praktisch 2 verschillende dingen die je met wire&wire kan maken:
- gedraaide kralen, dat doe je met wire winder en dunne wire
- gevormde figuren, dat doe je met wire artist en dikke wire
voor de wire artist moet je helaas toch wel dikke wire&wire hebben....bij duizendpoot in zaandam en pro art in nijmegen kan je het in ieder geval kopen...ook in hoofddorp bij verkaik...geloof ook bij palet in alkmaar maar weet niet zeker. succes!
er zijn praktisch 2 verschillende dingen die je met wire&wire kan maken:
- gedraaide kralen, dat doe je met wire winder en dunne wire
- gevormde figuren, dat doe je met wire artist en dikke wire
voor de wire artist moet je helaas toch wel dikke wire&wire hebben....bij duizendpoot in zaandam en pro art in nijmegen kan je het in ieder geval kopen...ook in hoofddorp bij verkaik...geloof ook bij palet in alkmaar maar weet niet zeker. succes!
een miskoop dus
Beste Sandra
Dus ik heb een mooie miskoop gedaan! Iemand idee?n over wat ik anders met dat dunne draad kan doen, behalve die kralen maken??? Hmm... een hangertje kan misschien wel en anders staat er hier ook nog een leuke armband met wire en wire draad
liefs rianne
Dus ik heb een mooie miskoop gedaan! Iemand idee?n over wat ik anders met dat dunne draad kan doen, behalve die kralen maken??? Hmm... een hangertje kan misschien wel en anders staat er hier ook nog een leuke armband met wire en wire draad
liefs rianne