Bead embroidery

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
heartbead
Bead Reader
Bead embroidery

Bericht door heartbead » zo 03 aug 2014 19:45

Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik ben nu lekker bezig, heb wat square stitch armbandjes gemaakt, wat netting armbanden en een tubular netted armband. Allemaal superleuk om te doen. Nu heb ik het bead embroidery ontdekt. Ik vind het helemaal geweldig. Ik naai ook en mijn grote wens is een keer een avondjurk te maken die ik dan zelf ga borduren. Ik was er dus al een beetje bekend mee en wist dus helemaal niet dat je er ook sieraden mee kon maken. Nu snap ik het principe wel van het maken van zo'n armband alleen ik loop tegen het bedenken van een invulling van zo'n armband, dus de kraaltjes om je cabochon. Ik heb begrepen dat veel mensen dit zelf bedenken zelfs gewoon tijdens het maken. Ik vind dat best een probleem, want zo creatief ben ik niet. Ik heb iemand gemaild om mij aan te melden voor een workshop, maar leer je daar dan ook de fase na het omranden van de cabochon. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Ben heel benieuwd.
Groetjes,
Josien

estherwijma
Bead Monster

Re: Bead embroidery

Bericht door estherwijma » zo 03 aug 2014 20:01

Ik ben gewoon begonnen. Bij mijn eerste armband heb ik wel een beetje een ontwerp gemaakt en van daaruit ben ik begonnen. Nu bedenk ik nooit meer echt van tevoren wat het gaat worden, dus al doende ontstaat mijn creatie. Je zou eens op pinterest kunnen kijken, gewoon om ideetjes op te doen. En verder zou ik zeggen, probeer gewoon eens iets! Succes!
Groetjes Esther

heartbead
Bead Reader

Bericht door heartbead » zo 03 aug 2014 20:12

Hoi,
Bedankt voor je antwoord. Ik ga eens kijken op pinterest.

SandraM
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door SandraM » ma 04 aug 2014 08:05

Vooral heel veel creativiteit en eigen ideeën inbrengen. Volg je fantasie, gebruik mooie materialen. Dan kom je al een heel eind. Succes en vooral veel plezier ermee want het is erg leuk om te doen.

Groetjes, Sandra

Gesloten