hoe knoop afwerken bij bedel?
-
- Bead Anonymous
Ik wil graag een armbandje maken van elastiek, met kleine kraaltjes en dan in het midden een bedel met 2 ogen. Maar moet je dan aan beide oogjes een knoopje maken met je elastiek? Dat is toch niet mooi?? Ik heb al een tijdje gezocht maar kan er nergens iets over vinden... Hoop dat iemand me verder kan helpen!
- Moniek74
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Re: hoe knoop afwerken bij bedel?
Ik zou ofwel voor en na de bedel een wat grotere kraal rijgen zodat de bedel niet over de kralen heen kan of het ringetje/oogje vd bedel verkleinen, evt beetje platknijpen met tangetje.
Hartelijke groet van Moniek
-
- Bead Anonymous
ik bedoel een platte setting voor cabuchon met aan weerszijden een oogje... daaraan vast een elastisch armbandje met bijv. facetkralen. Dus aan die 2 oogjes moet een knoopje, maar dan zie je toch die afgeknipte uiteinden zitten lijkt me, dus vroeg me af hoe dat normaal gesproken gedaan wordt...
- Moniek74
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ah, ik begreep je eerdere berichtje niet goed dan. In dit geval zou ik met het elastiek door zo'n oogje rijgen en dan terugsteken door de kralen, zodat je je elastiekeinde weer aan het begin krijgt en af kunt werken aan het slotje. Met de andere zijde precies hetzelfde. Als het elastiek niet twee keer door een kraal past (te dik) dan zou ik wel terugsteken, maar direct naast de cabochonsetting een knijpkraal om het elastiek + elastiekeinde doen met een knijpkraalverberger.Daniellehvw schreef:ik bedoel een platte setting voor cabuchon met aan weerszijden een oogje... daaraan vast een elastisch armbandje met bijv. facetkralen. Dus aan die 2 oogjes moet een knoopje, maar dan zie je toch die afgeknipte uiteinden zitten lijkt me, dus vroeg me af hoe dat normaal gesproken gedaan wordt...
Hartelijke groet van Moniek
-
- Bead Anonymous
ga t proberen!! dank!