Hoi, ik vraag mij af hoe je kunt verhinderen dat de lijm de kleuren van je foto of prent lelijk maakt/laat uitlopen voor het werken met glascabochons.
Na een tijdje komen de kleuren lelijk, verkleuren ze, .... Ik druk mijn afbeeldingen af via de printer op fotopapier.
De lijm die ik gebruik is diamond glaze en mod podge gloss.
Hopelijk weet iemand raad en kan je mij wat tips geven.
Groetjes
glascabochons-lijm-foto's
Re: glascabochons-lijm-foto's
Dag Fanny,
Ik gebruik Mod Podge (een goede druppel, niet met een kwastje uitwrijven) om het plaatje aan de cabochon te hangen. Eens dat droog is, gebruik ik Hasulith sierradenlijm om de cabochon in een kastje te kleven. Ik gebruik ook fotopapier, en op deze manier lopen de prentjes niet uit en verkleuren ze ook niet! Hopelijk heb je hier iets aan
Groetjes,
Heidi
Ik gebruik Mod Podge (een goede druppel, niet met een kwastje uitwrijven) om het plaatje aan de cabochon te hangen. Eens dat droog is, gebruik ik Hasulith sierradenlijm om de cabochon in een kastje te kleven. Ik gebruik ook fotopapier, en op deze manier lopen de prentjes niet uit en verkleuren ze ook niet! Hopelijk heb je hier iets aan

Groetjes,
Heidi
Re: glascabochons-lijm-foto's
Ligt ook aan de printer......je moet een laser printer gebruiken!! Anders lopen de kleuren uit of worden mistig!